Pencils on the mail

abril 05, 2011,9 Comments

Last week I got a message from Derwent asking me whether I have tried their Coloursoft pencils and saying how they'd like to send me some to try out.
When I read some, I thought they'd send me like one in black and one in white, you know, pretty basic stuff just to try out the softness of the pencils, but still, I was really happy they thought on me to try them out.
Then they became more explicit and actually told me what they were going to send me and I went to a state of excitement you can't imagine. Then, yesterday, they have arrived! It's Derwent pencils, guys! On my mail box! :D
I've been pretty busy lately but I can't wait to have some free time and put my hands in these awesome pencils. I'll sure make a video and let you know what I think about the pencils.
I have new toys to play with!


the package / o pacote


the kind note Derwent has sent me / o bilhete simpático que a Derwent me enviou

Coloursoft pencils / lápis Coloursoft


Inktense pencils / lápis Inktense

drawings tools and a pencil wrap / ferramentas de desenho e um estojo


me having too much fun. I love to touch pencils! / eu a ter demasiada diversão. Adoro tocar em lápis!

my state of happyness / o meu estado de felicidade

(leaflet) these have been on my shop list for a long time. I guess you're the next coming at my place! / (brochura) estes estão na minha lista de compras há muito tempo. Acho que vocês são os próximos a vir para minha casa!

Na semana passada recebi uma mensagem da Derwent a perguntar-me se já tinha experimentado os lápis Coloursoft e a dizer como gostavam de me mandar alguns para eu experimentar.
Quando eu li "alguns", eu pensei que eles me iam enviar um lápis branco e um preto, coisas bem básicas apenas para eu experimentar a suavidade dos lápis, mas, ainda assim, eu fiquei bem feliz com a ideia de os experimentar.
Depois foram mais explícitos e disseram-me exactamente o que me iam enviar e eu passei para um estado de entusiasmo que não podem imaginar. E, ontem, os lápis chegaram! São lápis Derwent! Na minha caixa de correio! :D
Tenho estado ocupada ultimamente mas mal posso esperar para ter algum tempo livre e pôr as minhas mãos nestes lápis fantásticas. Eu definitivamente irei fazer um vídeo e dizer-vos o que achei dos lápis.
Tenho novos brinquedos!

A ler também...

9 comentários:

  1. hello espectacular blogue , gostei bastante, penso que poderiamos tornar-nos amigos de blog :) lol!
    Tirando as piadas sou o Marco, e como tu publico webpages se bem que o tema do meu space é bastante diferente deste....
    Eu desenvolvo sites de poker sobre ofertas grátis sem ter de fazer depósito sem teres de por o teu cash......
    Adorei imenso aquilo li aqui!

    ResponderEliminar
  2. Super lovely blog!


    xoxo,

    colormenana.blogspot.com

    ResponderEliminar
  3. cute)
    http://mrsjuliajulia.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  4. i have the same drawing coloured pencils. i still have them from my fashion days school. they last u so long so great buy.
    xoxo
    mina

    ResponderEliminar
  5. I still haven't tried them but they definitely look really good :)

    ResponderEliminar