Today...

junho 19, 2011,0 Comments




Today we went to Cabo da Roca, the westernmost point of Europe. It's always windy there but today was sunny and warm so one could easily handle it.

Hoje fomos ao Cabo da Roca, o ponto mais ocidental da Europa. Está sempre vento lá mas hoje esteve quente e solarengo por isso não fazia impressão.


«Here
where the land ends
and the sea begins»

Westernmost point of the European continent


Also, today I was drawing. Yep, I'm working really hard on that drawing I've told you before. I'm super excited with the outcome, I think this will be one of my best drawings so far. And yes, I had some WIP's and even some pictures of me drawing but I decided not to share. How evil! :D I'll show it when finished, hang on a little bit more!
Have a great week!
xx

Hoje também estive a desenhar. Sim, tenho estado a trabalhar mesmo a sério naquele desenho de que já falei. Estou super entusiasmada com a forma como está a ficar, acho que vai ser um dos meus melhores desenhos até agora. E sim, eu até tinha alguns WIP's e fotos de mim a desenhar mas decidi não partilhar. Que má! :D Vou mostrar quando acabar, esperem só mais um bocadinho!
Tenham uma óptima semana!
xx

A ler também...

0 comentários: