Monthly Recap

Monthly Recap - July 2011

julho 31, 2011,0 Comments



Can you believe July is gone already? (My mind is all screaming with the idea that my holidays are going by so fast!) Where did this month go?
Yes, it has gone really fast but this month was actually a nice one here on the blog. I finally had the time to write as much as I wish and... this month was the one with most visits! Yes, it seems this month there were quite a lot of people stopping by my little corner! Thank you so much to every single one of you who has been reading my blog, you're the best! ♥
I don't want you to miss a thing so I decided to do a monthly recap for you!

Acreditam que Julho já está a acabar? (A minha mente está aos gritos com a ideia de que as minhas férias estão a passar tão rápido!) Para onde foi este mês?
Sim, este mês passou muito rápido mas foi um bom mês aqui no blog. Finalmente tive tempo para escrever tanto quanto gostaria e... este mês foi o que teve mais visitas! Sim, parece que este mês houve muitas gente a passar no meu cantinho! Obrigada a cada um de vocês que têm lido o meu blog, vocês são os melhores! ♥
Para que não percam nada, decidi recapitular este mês para vocês!


My favourite posts / Os meus posts preferidos :

Want to know what I think about Koh-i-noor Hardmuth graphite pencils? Then be sure to take a look at this review!

Querem saber o que acho dos lápis de grafite da Koh-i-noor Hardmuth? Então espreitem esta review!




Right on the beggining of the month, I was the Artist of the week on Dreamscape Imaging, the website where my art is for sale as tubes!

Logo no início do mês, fui a Artista da semana no Dreamscape Imaging, o site onde a minha arte é vendida como tubes!



I've also added another drawing to my drawing series of girls wearing make-up! Take a peek!

Também adicionei outro desenho à minha colecção de raparigas a usar maquilhagem! Espreitem!





I was also invited to join a project (details coming very soon!) and this was my first drawing for it.

Também fui convidada a juntar-me a um projecto (mais detalhes em breve!) e este foi o meu primeiro desenho para o mesmo.




Right after finishing the previous drawing, I moved on to this. You can also see WIP's of these drawings on the blog.

Logo depois de acabar o desenho anterior, passei para este. Também podem ver WIP's destes desenhos no blog.



This was my last drawing for the project because I've run out of time as I had a very strict deadline.

Este foi o meu último desenho para o projecto porque fiquei sem tempo já que a data limite era muito apertada.




I shared a french movie I loved. Has anyone watched it already?

Partilhei um filme francês que adorei. Já alguém o viu?






Ever heard of Moomins? If not, you should definitely look at this post to know what I'm talking about!

Já ouviram falar dos Mumins? Se não, deviam ver este post para saber do que estou a falar!





Sharing with you some pictures from Lisbon!

A partilhar com vocês algumas fotos de Lisboa!








Take a look at the very first outfit I shared on my blog! And there's also a little WIP on this post! ;)

Espreitem o meu primeiro outfit partilhado aqui no blog! E também há um pequeno WIP neste post! ;)






I've just started drawing custom headers for blogs and shops. Be sure to check how to get one!

Comecei a desenhar headers para blogs e lojas. Vejam como podem ter um!





What about you? What were your favourite posts on my blog this month?
Share with me what made this month special for you! ♥


E vocês? Quais os vossos posts preferidos no meu blog este mês?
Partilhem comigo o que fez este mês especial para vocês! ♥


xx

A ler também...

0 comentários: