WIPs

Under the heat

julho 28, 2011,1 Comments

These days I don't feel like blogging because I don't have that much to say. It has been hot so I feel slower and with less energy (a.k.a. lazy!). 

Nestes dias não sinto muita vontade de actualizar o blog porque não tenho muito para dizer. Tem estado calor e por isso sinto-me mais lenta e com menos energia (ou seja, preguiçosa!).


I've been out in the morning and in the afternoon so today I took those hours of heat to draw.
Remember this drawing? Well, I've started it all over again. That's what happens when you're a perfeccionist at heart, you're never satisfied. I wasn't satisfied, I started it again. I really hope to share this soon! Meanwhile, I'm leaving you with a not-so-revealing sneak peek ahah

Tenho saído de manhã e à tarde por isso hoje aproveitei as horas de maior calor para desenhar.
Lembram-se deste desenho? Bem, comecei-o de novo. É o que acontece quando se é um perfeccionista de coração, nunca se está satisfeito. Não estava satisfeita, por isso comecei de novo. Espero partilhar convosco em breve!
Entretanto, fiquem com esta espreitadela não tão reveladora ahah

We have been out for walks these days in the afternoon. Today was no exception but we left the house later, around 8.30 p.m. even though it was still hot outside. I took my camera with me just to take some random pictures :D

Temos saído para caminhadas estes dias durante a tarde. Hoje não foi excepção mas saímos de casa mais tarde, por volta das 20.30 mas ainda estava calor na rua. Levei a minha câmara comigo apenas para tirar algumas fotos aleatórias :D



aww I LOVEEE butterflies!! / aww ADOROOO borboletas!!


I decided to finally test the 'sunset' option on my camera. :D It works pretty well, capturing the colours of sunset and leaving the rest almost black. I guess that's why these two pictures look so different from the rest of the sent :D

Decidi finalmente testar a opção 'pôr-do-sol' da minha câmara :D É boa, captura as cores do pôr-do-sol deixando o resto quase preto. Acho que é por isso que estas duas fotos parecem tão diferentes das restantes.


We went out to get some berries but I got quite disappointed. These ones were a bit acid, I didn't like it. But I'm not giving up, I'll get some berries this Summer! :D

Saímos para apanhar amoras mas fiquei desiludida. Estas eram um pouco ácidas, não gostei delas. Mas eu não desisto, vou ter amoras neste Verão! :D



I love roses, I'm thinking on doing a tutorial on how to draw and colour them. Anyone interested? ;)

Adoro rosas, estou a pensar em fazer um tutorial sobre como as desenhar e colorir. Alguém interessado? ;)

Have a great Friday!! Tenham uma óptima Sexta-feira!!

xx

A ler também...

1 comentário:

  1. great phtos! i really likeyour header :) the k is for kani illustration is just AMAZING!!!!hope you can check out my blog for some +vibes and inspiration!xo

    ResponderEliminar