Art

Competition winner!

agosto 18, 2011,2 Comments

A week ago or so (can't precise it now) I've made the drawing above for a competition. An art brand was asking people to draw their profile picture and despite not being inspired, I decided to try something out.
I came out with this. Apart from the logo of the art brand, everything else came from my mind. I made something simple so I was afraid I wouldn't have a chance (plus, there was only one winner!).
A few minutes ago I just found out I've won the competition! This means I'll get a set of pencils and charcoal as a prize :D Plus, I'll get some extra samples from the brand (I'm not sure what I'll get so I'll post about it when I receive it!).
It's a little achievement but I'm throwing myself a little party. Who would say one year ago I was running out of coloured pencils and had no money to buy more? (I remember someone offered me a set of Prismacolor for free but I took down the offer).
Anyway, just wanted to share this with you, I hope you'll like it! :D

Há uma semana atrás ou mais (já não me lembro exactamente) fiz este desenho para um concurso. Uma marca de materiais de arte estava a pedir às pessoas para desenhar a sua foto de perfil e, apesar de não estar inspirada, decidi tentar fazer algo.
Fiz isto. Aparte o logo da marca, tudo o resto veio da minha imaginação. Fiz algo simples por isso tinha medo de não ter hipóteses (além disso, havia apenas um vencedor!).
Há alguns minutos atrás descobri que ganhei o concurso! Isto significa que vou ganhar um conjunto de lápis e carvão como prémio :D Além disso, vou ganhar umas amostras extra da marca (não sei bem o quê por isso depois mostro quando receber!).
É uma pequena conquista mas estou a fazer uma festa. Quem diria que há um ano atrás eu estava a ficar sem lápis de cor e não tinha dinheiro para comprar mais? (Lembro-me que alguém me ofereceu um conjunto de Prismacolor grátis mas eu recusei).
De qualquer forma, só queria partilhar isto com vocês, espero que gostem! :D

A ler também...

2 comentários:

  1. A well deserved win in my opinion! -Jen with Koh-I-Noor

    ResponderEliminar
  2. Concordo com o primeiro cometário!

    Adoro o design, está simples, está bonito e inspirador! :)

    ResponderEliminar