Etsy Finds

agosto 17, 2011,5 Comments

Today I'm starting a new series of posts on the blog (I'm creating these series to force me to post something once in a while when I get back to college!) to share with you my love for handmade.
I used to create handmade things and although I do not do it anymore (besides drawing, of course!) I still have a crush on Crafts.
I hope you'll like Etsy Finds!

Hoje vou começar uma nova série de posts aqui no blog (estou a criar estas séries para me obrigar a publicar algo de vez em quando quando voltar para a universidade!) para partilhar com vocês a minha paixão por coisas feitas à mão.
Eu costumava fazer coisas à mão e apesar de já não fazer mais (para além de desenhar, claro!) ainda tenho uma paixão por Crafts.
Espero que gostem do Etsy Finds!




I've managed to do a little bit of everything when it comes to Crafts (sewing, scrapbooking, jewelry... you name it!) but one of the things I've never mastered was crocheting. Perhaps that's why I love crocheted stuff so much!
This item is just perfect and you can wear it in two different ways! I was between red or mustard  when it comes to colour and I still don't know which one I like the most.

Consegui fazer um pouco de tudo no que toca a Crafts (costurar, scrapbooking, bijuteria... o que quiserem!) mas uma das coisas em que nunca fui muito boa é crochet. Talvez por isso gosto tanto de coisas em crochet!
Este item é simplesmente perfeito e pode ser usado de duas formas diferentes! Eu estava entre vermelho e mostarda no que toca às cores e ainda não sei de qual gosto mais.




I'm pretty sure everyone loves bicycles (I'm still looking for a pretty one with a basket for me!)... they're stylish and they make you exercise, what's not love?
This bracelet has incredible handpainted details (and that lovely yellowish colour again) and shows off your love for bycicles. Who will take the ride?

Tenho quase a certeza que toda a gente adora bicicletas (eu ainda estou à procura de uma bonita com um cesto para mim!)... têm estilo e levam-nos a fazer exercício, o que há para mão gostar?
Esta pulseira tem detalhes pintados à mão incríveis (e esta lindíssima cor amarela de novo) e mostra o teu amor por bicicletas. Quem vai aproveitar a boleia?




I guess everyone who reads this blog already knows I love illustrations too much.
This one is too cute. And it's on wood. And it has a painted frame. And I love brooches.
I might have just fallen in love.

Penso que toda a gente que lê este blog já deve saber que eu adoro ilustrações demasiado.
Esta é super querida. E é em madeira. E tem uma moldura pintada. E eu adoro pregadeiras.
Sou capaz de me ter acabado de apaixonar.



Last year I was gifted my very first beret by a friend. She said to me «I love berets but I have sleek hair. You have curly hair so I bought this because I think it will look great on you».
Turns out she was right, I fell in love with berets! Colder times will come soon and I need to guess a few ones to keep me warm.
(I was going to post a yellow one but it would probably be too much yellow in one post)
This whole shop has super comfy and pretty stuff. I want quite a few of their items for myself.

No ano passado uma amiga deu-me o meu primeiro gorro. Ela disse-me «Eu adoro gorros mas tenho cabelo liso. Tu tens cabelo encaracolado por isso comprei isto porque acho que vai ficar muito bem em ti».
Ela tinha razão, apaixonei-me por gorros! Dias mais frios virão e acho que vou precisar de uns poucos para me manter quente.
(Ia publicar um em amarelo mas era provavelmente demasiado amarelo num só post)
Esta loja tem coisas super confortáveis e bonitas. Quero uns quantos dos itens deles para mim.




Is it just me or this Summer has been cold? I'm already dreaming of tights and warm coats. And pretty dresses for Winter, of course.
This one is sold out but is just too perfect. The detail on the front, oh my, oh my! Too beautiful!

Sou só eu ou o Verão este ano tem sido frio? Eu já estou a sonhar com collants e casacos quentes. E vestidos bonitos para o Inverno, claro.
Este já está esgotado mas é demasiado perfeito. E o detalhe na frente, oh Deus, oh Deus! Demasiado bonito!

A ler também...

5 comentários:

  1. Olá Ester! Obrigada pelo destaque! :)

    ResponderEliminar
  2. Hello! Thanks for featuring my wool dress! It's actually back in the shop now.

    xo

    ResponderEliminar
  3. That bracelet's so sweet!

    www.katiescreative.blogspot.com

    ResponderEliminar
  4. Gorgeous!! I really want that slouchy hat!!

    ResponderEliminar
  5. Nice grey dress!!
    Greetings
    Eline S.


    www.elines-producten.blogspot.com

    ResponderEliminar