Etsy Finds

agosto 25, 2011,2 Comments



An example of how illustrations look super cute when you wear them incorporated in a fashion accessory. I'm a sucker for wearable art.

Um exemplo de como as ilustrações ficam sempre giras quando se usam incorporadas num acessório de moda.
Adoro arte usável.



I always wanted a cute clock (like this one) to have on my bedroom but unfortunately we're not such big fans of making holes on the wall. I can perfectly see this one on a bookshelf.
Be sure to take a look at the whole shop, you'll fall in love!

Sempre quis um relógio giro (como este) para ter no meu quarto mas infelizmente não somos grandes fãs de fazer buracos na parede. Consigo perfeitamente imaginar este numa estante de livros.
Espreitem a loja toda, vão se apaixonar!


3. Brooch/cameo Banner

One more lovely illustration! I have a little collection of super cool brooches (insert excitment here) and I'd die to wear this, love it, love it!

Mais uma ilustração adorável! Tenho uma pequena colecção de pregadeiras muito cool (insiram o entusiasmo aqui) e morria para usar esta, adoro, adoro!



I'm in love with this dress! The whole structure is amazing, the colours are great and... wow, those details on the top, those details!!

Estou apaixonada por este vestido! Toda a estrutura é fantástica, as cores são maravilhosas e... uau, os detalhes no top, os detalhes!!




I really had an hard time picking just one item from this shop. This one is definitely one of my faves but I advice you to take a look at all the beautiful lace necklaces you have there and then tell me you didn't feel just the way I do.
 
Tive muita dificuldade em escolher apenas um item desta loja. Este é definitivamente um dos meus preferidos mas aconselho-vos a darem uma vista de olhos aos colares de crochet que eles têm por lá e depois digam-me se não se sentem como eu.






A ler também...

2 comentários:

  1. thank you so much for featuring us on your lovely blog! :)

    ResponderEliminar
  2. thanks thanks thanks for featuring me !! I am just starting to explore your blog and loving it : )

    ResponderEliminar