Love me some inspiration

agosto 08, 2011,2 Comments

Another week has gone by... but don't worry! There's inspiration on the way! (Actually, there will be another inspirational post this week with a very special theme, check back in a few days!).

Outra semana que passou... mas não se preocupem! Há inspiração a caminho! (na verdade, vai haver outro post inspirador esta semana com um tema muito especial, espreitem daqui a uns dias!).













1. You know, I love candy (specially chocolate!), I idol pin-up's, I want a big camera collection, I collect postcards and stamps and Paris will always be my favourite city.... but wait! Can we mix this up?
Sure we can if we're talking about Bonjour mon coussin which has become my new favourite shop!
They have pillows, bags, wallets, scarves,... enough products to make you wish you had a lot of pennies to spend! I definitely need at least something from their shop to die happy.

Sabem, eu adoro doces (especialmente chocolate!), idolatro pin-up's, quero uma grande colecção de máquinas fotográficas, colecciono postais e selos e Paris sempre será a minha cidade preferida... mas esperem! Podemos misturá-los todos?
Claro que podemos se estivermos a falar da Bonjour mon coussin, aquela que se tornou a minha nova loja preferida!
Tem almofadas, malas, carteiras, lenços,... produtos suficientes para vos fazer desejar ter muito dinheiro para gastar! Eu definitivamente preciso de ter pelo menos uma coisa da loja para morrer feliz.






2. The Bread Art Project which increases awareness of the growing hunger problem. $1 will be donated to Share Our Strength for every peace of bread art you create.
I already created mine!

The Bread Art Project que aumenta a consciencialização para o crescente problema da fome. $1 será doado para a Share Our Strength por cada arte em fatias de pão que criares.
Eu já criei a minha!








3. This 'Draw me a song' art collection. It's amazing how the vision on a song may differ from artist to artist.
I simply love these and can't wait for more to come!

Esta colecção de arte 'Draw me a song'. É incrível como a visão de uma canção pode variar de artista para artista.
Eu adoro estes e mal posso esperar por mais!




4. More shop cuteness this time coming from the spanish Woouf. I desperately want the blue bean bag, so so amazing! :D

Mais coisas queridas desta vez da loja espanhola Woouf. Quero desesperadamente o puff da mala azul, é fantástico! :D







5. Laura Zindel is an artist who uses her pencil drawings to create incredible houseware with botanical and nature-inspired motives. I wish I had an house on my own so I could fill it with the products from her shop.

Laura Zindel é uma artista que usa os seus desenhos a lápis para criar objectos para a casa incríveis com motivos botânicos e inspirados na natureza. Adorava ter uma casa só para mim para a poder encher com os produtos da loja dela.

A ler também...

2 comentários:

  1. Woouf is so good, I've been dreaming of those pillows for a while now. C:

    anastasia

    ResponderEliminar
  2. Oh so many lovely things. I love those cups.

    xo,
    Em

    ResponderEliminar