Love me some inspiration

agosto 29, 2011,6 Comments






Another outstanding and not-so-common artist I've found and whose work I've fell in love with (see others here, here and here).
Worth taking a look! ;)

Outro artista fantástico e não-tão-comum que eu descobri e por cujo trabalho me apaixonei (vejam outros aqui, aqui e aqui).
Vale a pena dar uma olhada! ;)


2. This week I've been dying to get my hands on some fabric paint after I saw Andrea's stamped dress. Anyone else who's feeling inspired?

Esta semana desejei ter tinta para tecidos depois de ter visto o vestido carimbado da Andrea.
Quem mais se sente inspirado?







3. I still haven't decorated envelopes as I wish I would but right now I have one more idea to add to my DIY projects: decorating COLOURED envelopes. Sounds amazing!

Ainda não decorei envelopes como queria mas agora tenho mais uma ideia para adicionar aos meus projectos: decorar envelopes COLORIDOS. Parece fantástico!


4. This beautiful paper mache teacup. Take a look at the tutorial to make one on your own ;)

Esta bonita chávena de papel maché. Espreitem o tutorial para fazerem a vossa ;)


5. Speaking of teacups, I'm loving this amazing art journal page. I wish I was this creative!

Falando de chávenas, adoro esta fantástica página de um diário. Quem me dera ser assim criativa!

A ler também...

6 comentários:

  1. gostei das letter sets, especialmente porque mando muitas cartas! : )
    artigo interessante x3

    ResponderEliminar
  2. oh I love that boat teacup! and the drawings are pretty amazing.

    besitos!

    ResponderEliminar
  3. these are definitely inspiring me too : ) love the mail art and I can't believe those are phone book at the top! genius!!

    ResponderEliminar
  4. Wow, these are amazing people! Love the envelope and phonebook art the most. :) xx

    ResponderEliminar
  5. the tutorial from ann wood is incredible!

    i am doing it!

    lola

    ResponderEliminar