Loving Stripes

agosto 10, 2011,2 Comments




I've always loved stripes but never felt completely comfortable with myself wearing them.
However, I've been adding clothing featuring stripes to my wishlist even though I know I'll probably never buy them because I'm too afraid to fail completely at wearing them.
Today I watched 'À bout de souffle' and I felt inspired with how amazing Jean Seberg looked wearing stripes so I'll definitely give it a second try.

Sempre gostei de riscas mas nunca me senti completamente comfortável com a ideia de as usar.
Contudo, tenho adicionado algumas roupas com riscas à minha wishlist apesar de saber que provavelmente nunca as comprarei porque tenho medo de falhar completamente em usá-las.
Hoje vi o filme 'À bout de souffle' e senti-me inspirada com o quão bem a Jean Seberg ficava a usar riscas que definitivamente vou lhes dar uma segunda oportunidade.


This dress from H&M was in my wishlist since I saw it on the website and now I'm 100% decided to at least try it.
I'm so loving stripes.

Estes vestido da H&M estava na minha wishlist desde que o vi no site e agora estou 100% decidida a pelo menos o experimentar.
Estou apaixonada por riscas.

A ler também...

2 comentários:

  1. So adorable! Thank you for the sweet blog comment!
    xo, Elsie

    ResponderEliminar
  2. oh I am a big fan of stripe dresses too. And to answer your question, yes I have a baby girl, she's 7 months now. I posted some pictures of her here - http://www.shopchicescape.com/2011/07/happy-canada-day.html

    ResponderEliminar