Monthly Recap

Monthly Recap - August 2011

agosto 31, 2011,0 Comments


Here we are... the last day of August! September is coming and my holidays are coming to an end. Soon I'll be back to Lisbon, to the university, to waking up every day early in the morning, to studying...
While that time doesn't come, enjoy this recap for August!

Aqui estamos... no último dia de Agosto! Setembro está a chegar e as minhas férias a acabar. Em breve estarei de volta a Lisboa, à universidade, a acordar todos os dias bem cedo de manhã, a estudar...
Enquanto esses dias não chegam, aproveitem esta recapitulação de Agosto!

My favourite posts / Os meus posts preferidos :



I've started the month with a new drawing. Did you already take a look at this colour explosion?

Comecei o mês com um desenho novo. Já viram esta explosão de cores?
 
 
I started a new series of posts this month with an interview to the Swedish realism painter Linnea Strid. Be ready to be blown away by her artwork and words!

Comecei uma nova série de posts este mês com uma entrevista à artista realista sueca Linnea Strid. Preparem-se para serem surpreendidos com o seu trabalho e palavras!


If you're looking for little tips to help you improve your drawing skills, take a look at this post! I gathered 10 things I've learned with experience!

Se estás à procura de pequenas dicas que te ajudem a melhorar as tuas capacidades de desenho, dá uma olhada a este post! Reuni 10 coisas que aprendi com a experiência!


Ever wanted to be drawn by me? This is your chance! Take a look at this post to find out more!

Gostavas de ser desenhado por mim? Esta é a tua oportunidade! Dá uma olhada neste post para descobrir mais!




I found some old pencils at my parent's. And I found some good ones!

Encontrei alguns lápis antigos em casa dos meus pais. E encontrei alguns bons!





My mom just gave me her old camera... it's new to me!

A minha mãe deu-me a antiga máquina fotográfica dela... é nova para mim!





If you have been following this blog a little bit, you may know by now I have a crazy love for pencils. Find out some odd things about it!

Se têm vindo a seguir este blog um bocado, já devem saber que eu tenho um amor estranho por lápis. Descubram algumas coisas interessantes sobre eles!



I'm currently offering free sponsorship on my blog. Take a look to find out more about it!

Estou a oferecer de momento patrocínios gratuitos no Drawing Dreaming. Leiam para descobrirem mais sobre os mesmos!




Take a look and find out more about my favourite blog and also about the girl behind it who happens to be my biggest inspiration!

Espreitem e descubram mais sobre o meu blog preferido e também sobre a rapariga por trás do mesmo, a minha maior inspiração!



This month I've also won a competition from a brand of art supplies to draw their profile picture.

Este mês também ganhou um concurso de uma marca de materiais de arte para desenhar a foto de perfil deles.




Definitely one of my favourite posts this month! I'm starting to love to write reviews so there will be more coming in the future for sure!
Don't forget to read my two cents on Coloursoft Pencils!

Definitivamente um dos meus posts preferidos este mês! Estou a começar a adorar escrever reviews por isso vão surgir mais no futuro de certeza!
Não se esqueçam de ler a minha opinião sobre os lápis Coloursoft!


We artists love to dream of having new supplies. Take a look at the art supplies I'm dying to get!

Nós artistas adoramos sonhar com novos materiais. Espreitem para ver os materiais que eu adorava ter!



Read (and see!) all about my weekend off.

Leiam (e vejam!) tudo sobre o meu fim-de-semana fora.







What about you? What were your favourite posts on my blog this month?
Share with me what made this month special for you! ♥

E vocês? Quais os vossos posts preferidos no meu blog este mês?
Partilhem comigo o que fez este mês especial para vocês! ♥

xx


A ler também...

0 comentários: