WIPs

What I've been up to

agosto 23, 2011,4 Comments


I must confess I don't have that much to talk about these days...
I pretty much have spent my time approving comments for the giveaway (and trying to track down people who forget something), reading, working on an interview with another amazing artist and... most of all, drawing!
Yes, I suppose I don't have anything to talk about when I'm drawing (unless when I actually get to finish something! haha). These days I've worked in a few different drawings (I always forget to take pictures so, sorry for that) so hopefully I'll get to finish something soon (I'm also won't be around so much the next days so... maybe not).
Anyway, just to let you know I'm here but I don't have a topic to write on! haha
xx

Tenho que confessar que não tenho muita coisa sobre o que falar nestes dias...
Tenho basicamente passado o tempo a aprovar comentários para a giveaway (e a tentar descobrir pessoas que se esquecem de algo), ler, trabalhar numa entrevista com outra artista fantástica e... mais que tudo, desenhar!
Sim, suponho que não tenho nada para dizer quando estou a desenhar (a menos que realmente acabe algo! haha). Nestes dias tenho trabalhado em alguns desenhos (esqueço-me sempre de tirar fotos por isso, desculpem) logo espero acabar algo em breve (também não vou estar por aqui estes dias por isso... talvez não).
De qualquer forma, é só para vos dizer que estou aqui mas que não tenho um tópico sobre o qual escrever! haha
xx

A ler também...

4 comentários:

  1. You are crazy talented. I absolutely cannot wait to see what you do for me!

    besitos,
    rebecca

    ResponderEliminar
  2. The drawing you're working on looks amazing. Looking forward to see the result! :)

    ResponderEliminar
  3. Este trabalho está a ficar magnífico, nota-se nele o teu cuidado e dedicação, cheio de detalhes e suave. ;)

    ResponderEliminar