Etsy Finds

setembro 10, 2011,5 Comments

In case you haven't noticed, Etsy Finds is coming a little bit later this week. Unfortunately, I wasn't able to access to Etsy for a few days and grab pictures and links for the favourites I've been selecting during the week. It's here later but, it's here! I really hope you'll enjoy this Etsy Finds (in some kind of clothing edition because I ended up picking only clothing, even if not on purpose!).

Para o caso de não terem notado, o Etsy Finds chega mais tarde esta semana. Infelizmente, não consegui aceder ao Etsy por alguns dias e ter fotos e links para os favoritos que fui seleccionando durante a semana. Chega mais tarde mas, está aqui! Espero que gostem deste Etsy Finds (numa espécie de versão de roupa uma vez que acabei por escolher apenas roupa, ainda que não tenha sido de propósito!).



Starting off with my very favourite item from this Etsy Finds! This dress is incredibly beautiful, not only because of its cut but also for the patterned fabric. I am so loving this dress, you have no idea. I truly believe that I would be the happiest girl in the world if I got to wear this dress. For real.

Para começar, o meu item preferido deste Etsy Finds! Este vestido é lindíssimo, não só por causa do corte mas também pelo padrão do tecido. Estou tão apaixonada por este vestido, não fazem ideia. Acredito piamente que seria a rapariga mais feliz do mundo se usasse este vestido. A sério.



I'm a sucker for colour, I just can't live without it and, if I could, my wardrobe would be all about colours. I can perfectly picture this skirt in it. I guess I'd probably pick it almost everyday.

Eu adoro cores, simplesmente não posso viver sem cor e, se pudesse, o meu guarda-roupa seria só cores. Consigo perfeitamente imaginar esta saia nele. Provavelmente ia escolhê-la quase todos os dias.



This dress is too cute. The moment I saw it, it reminded me of this dress Dita von Teese wore once. And Dita is my favourite fashion lady EVER. So you might guess how I feel about this dress.

Este vestido é tão giro. Mal o vi, lembrou-me deste vestido que a Dita von Teese usou uma vez. E a Dita é a minha preferida no que toca a moda, SEMPRE. Por isso devem adivinhar como me sinto em relação a este vestido.



I'm loving this shirt. I think I'd wear it both with jeans or with a skirt over it. So perfect. And have you taken a closer look to the saying? ;)

Estou a adorar esta camisola. Acho que a usava tanto com calças de ganga como com uma saia por cima. Tão perfeita. E já olharam mais perto para ver a frase? ;)



I've seen the top fabric on many different types of products before (and I love that fabric!) but this dress beats them all. It looks so comfy and classic and yet the top makes it look so playful. Perfect for everyday wear.

Já vi o tecido da parte de cima ser usado em diferentes tipos de produtos (e adoro o tecido!) mas este vestido bate-os a todos. Parece ser super confortável e clássico e ainda assim o top fá-lo parecer engraçado. Perfeito para usar no dia-a-dia.

A ler também...

5 comentários:

  1. Oh my I adore everything on this list but the plaid green skirt is my favourite!

    ResponderEliminar
  2. Hey, thanks for stopping by my blog! I really like your drawings too.

    ResponderEliminar
  3. Thanks for including my dress in your finds!
    xoxo,
    Kasey

    ResponderEliminar
  4. The last photo seems like asian looks! cool!

    ResponderEliminar