Etsy Finds

setembro 15, 2011,2 Comments



This is a hell of an illustration. Actually, you should check the whole shop. I'm pretty jealous of people who use their artwork for prints (pretty much because I'm too scared to do it) and these are mind-blowing!

Esta é um diabo de uma ilustração. Na verdade, deviam ver toda a loja. Tenho inveja de pessoas que usam os seus desenhos para prints (basicamente porque eu tenho demasiado medo de o fazer) e estes são fantásticos!

I haven't fallen in love for a coat like I've fallen for this one in a very long time. I love everything: the cut, the length and the colour! Just perfect!!

Já não me apaixonava por um casaco como me apaixonei por este há muito tempo. Adoro tudo: o corte, o comprimento e a cor! Simplesmente perfeito!!



I'm a pencil junkie but I had no idea there was such a thing as recyclep paper pencils. For real. I'm like in awe, all «ahhhhh» and «ohhhhh» with this. Epic find!

Adoro lápis mas não fazia ideia que existia algo como lápis feitos de papel reciclado. A sério. Estou surpresa, só digo «ahhhhh» e «ohhhhh». Épico!



First of all, who doesn't love Chaplin? Secondly, this shirt is too cute! The design is beautiful and that little bow just added the perfect final touch. Love it!

Em primeiro lugar, quem é que não gosta de Chaplin? Em segundo lugar, esta t-shirt é tão gira! O design é bonito e aquele laço dá o toque final perfeito. Adoro!



I've heard about this spanish shop quite a while ago and somehow I lost track of it. Recently, I found it again on Etsy and fell in love with it again!
This brooch just got my heart but, if you're a cat lover, let me tell you there's also something for you!
Be sure to check the whole shop, you won't regret it!!

Ouvi falar desta loja espanhola há algum tempo atrás mas entretanto acabei por não a encontrar mais. Recentemente, voltei a encontrá-la no Etsy e apaixonei-me de novo!
Esta pregadeira ganhou o meu coração mas, se fores um amante de gatos, deixa-me que te diga que também há algo para ti!
Vão dar uma olhada na loja toda, não se vão arrepender!!

P.S. - The blog will be changing these days. If you come here and see it all upside down, don't get mad, I'm working! haha

O blog vai estar a mudar por estes dias. Se chegarem aqui e virem tudo de pernas para o ar, não fiquem furiosos, estou a trabalhar! haha

A ler também...

2 comentários:

  1. Thanks so much for featuring my shirt among other great selections :)

    ResponderEliminar
  2. Lovely! Thanks so much for featuring me in your blog!

    ResponderEliminar