Etsy Finds

setembro 24, 2011,3 Comments

Hi guys!
First of all, I apologize I haven't posted the last days. If you follow me on Twitter, you might have read we have a puppy at home now so I'm spending more time with him and not so much on the blog. I've also been drawing (I'm about to finish one drawing), I need to sew patches and I'll soon start some tutorials.
Have a great weekend! ;)

Olá!
Em primeiro lugar, peço desculpa por não ter publicado nada nos últimos dias. Se me seguem no Twitter, devem ter lido que temos um cachorro cá em casa agora e por isso estou a passar mais tempo com ele e não tanto aqui no blog. Também tenho estado a desenhar (estou quase a acabar um desenho), tenho que coser emblemas e em breve vou começar tutoriais.
Tenham um óptimo fim-de-semana! ;)



This bag is so unique! I just love how creative this is! Have a bag and wanna turn it into one of a kind? Then hand paint it! Beautiful :)

Esta mala é tão original! Adoro o quão criativa é! Têm uma mala e querem que seja única? Pintem-na à mão! Linda :)



When I look at this I can't help but smile. The illustration by itself is beautiful (I love how some areas are almost blank and others so detailed) but adding that little quote was genious. I'm so in love with this!

Quando olho para isto só consigo sorrir. A ilustração só por si é bonita (adoro como algumas áreas estão quase em branco e outras são tão detalhadas) mas adicionar a pequena frase foi genial. Adoro!




I know it's a bit cliché, but I love 'Pride and Prejudice'. It's one of my very favourite books of all time and I'm so happy someone thought of grabbing this beautiful quote and putting it into a mug. So passionate!
Be sure to check the rest of the shop for more mugs with quotes (mainly from Jane Austen!) ;)

Sei que é um pouco cliché mas eu adoro 'Orgulho e Preconceito'. É um dos meus livros preferidos de sempre e estou tão feliz que alguém se tenha lembrado de pegar nesta frase lindíssima e colocá-la numa caneca. Tão apaixonante!
Vejam o resto da loja para mais canecas com frases (principalmente de Jane Austen!) ;)



Once again (I feel like I'm always saying this, sorry for the repetition!), I love illustrations (I think you already know that)!! This one is heartbreaking, so so cute!! I love the colours on the bear's shirt and, specially, the little detail of putting a heart as a nose :)

Mais uma vez (sinto que estou sempre a dizer isto, peço desculpas pela repetição!), adoro ilustrações (acho que já sabem isso)!! Esta é de partir o coração, tão tão querida!! Adoro as cores na camisola do urso e, especialmente, o pequeno detalhe de pôr um coração como nariz :)


To finish, I thought of sharing this beauty. Again, illustrations (I can never highlight this too much haha). Love the colours and the style. A must have!

Para acabar, pensei em partilhar esta beleza. Mais uma vez, ilustrações (nunca posso realçar isto de mais haha). Adoro as cores e o estilo. Quero!

A ler também...

3 comentários:

  1. Thank you for always leaving me the sweetest comment and it is so nice of you to add me into your blogroll. Can you teach me how to add a blogroll into my blog? hehe

    Btw, I am loving your new layout. It is very clean and streamline. Your header looks very good too, did you draw it yourself?

    ResponderEliminar
  2. Oh, I can't wait to see a picture of your puppy! Would you mind if I showed a few pieces of your work on my blog this next week? Obviously all credit goes to you and everything will link back.

    ResponderEliminar