Etsy Finds

setembro 30, 2011,1 Comments



I'm honestly dying to have this skirt on my closet. It's so so beautiful! The colour is amazing and the little details just leave me speechless! This is probably one of my favourite clothing pieces I've found lately on Etsy.
And what do I love the most? This beautiful description of the shop: « I love vintage clothes and have been collecting vintage 50s dresses several years. Then I realized there were less and less beautiful vintage dresses around, and I started to dream of creating my own collection.» Yes, dreams do come true!

Honestamente, estou a morrer para ter esta saia no meu armário. É tão tão bonita! A cor é fantástica e os detalhes deixam-me sem palavras! Esta é provavelmente uma das minhas preças de roupa preferidas que encontrei ultimamente no Etsy.
E o que eu gosto ainda mais? Esta lindíssima descrição da loja: «Adoro roupas vontage e tenho coleccionado vestidos vintage dos anos 50 por alguns anos. Depois apercebi-me que havia menos e menos vestidos vintage bonitos por aó e comecei a sonhar em criar a minha própria colecção.» Sim, os sonhos tornam-se realidade.



Another thing I'm dying (put emphasis in this!!) to get is this agenda. As you already know, I love illustrations TOO MUCH and this is just perfect. Be sure to take a peak at all the pictures and descriptions available for this agenda because you'll be falling in love!
2012 is almost here... I need this!!

Outra coisa que quero muito (ponham ênfase nisto!!) é esta agenda. Como já sabem, eu adoro ilustrações DEMASIADO e esta é simplesmente perfeita. Vejam todas as fotos e descrições disponíveis sobre a agenda porque se irão apaixonar ainda mais!
2012 está quase aí... eu preciso disto!!



I absolutely love cowls and neckwarmers and one characteristic they gotta have so I'll love them is that they need to be warm. I get really cold in Winter and I take these accessories  not only as something fashionable but as something useful.
This one I found on Etsy definitely looks warm, just like I need a cowl to be. Not to talk that it is gorgeous and available in a bunch of colours. I'm taken!

Adoro golas e uma característica que elas precisam ter para que eu as adore é que sejam quentes. Eu fico com muito frio no Inverno e encaro estes acessórios não apenas como algo fashion mas como algo útil.
Este que encontrei no Etsy definitivamente parece quente, tal e qual uma gola deve ser. Só para não falar de que é lindíssima e está disponível em umas quantas de cores. Já me conquistaram!



I don't know what's happening to me this season but I'm loving mustard colour too much. It's almost like it's calling for me and I have to grab everything in that colour.
This hat is no exception. I love knited items and I love mustard so this is too perfect.
Be sure to take a look at the whole shop, you might just love a dozen of products!

Não sei o que está a acontecer comigo esta estação mas estou a adorar a cor mostarda demasiado. É quase como se chamasse por mim e eu tivesse de pega tudo nessa cor.
Este gorro não é excepção. Adoro coisas tricotadas e adoro mostarda por isso isto é perfeito.
Vejam toda a loja, é provável que se apaixonem por uma dúzia de coisas!




I don't have that much to say about this necklace but I doubt I need to. You only need to take a glance to fall in love with this perfection. I know it worked with me. This is too beautiful for words
Take a look at the description of the necklace to find out how it's made... I would never thought of that!

Não tenho muito a dizer sobre este colar mas duvido que precise. Basta dar uma olhada para nos apaixonarmos por esta perfeição. Eu sei que funcionou comigo. É demasiado bonito para palavras.
Vejam a descrição deste colar para descobrirem como foi feito... eu nunca teria pensado nisto!

A ler também...

1 comentário:

  1. i have a yellow skirt which looks pretty much the same as the green one above but it doesnt look nice on me. so sad!: (

    sydsense.blogspot.com

    ResponderEliminar