WIPs

My week in pictures

setembro 25, 2011,2 Comments

What a busy week is ending today!
Here's some of the things I've been up to...

Que semana movimentada acaba hoje!
Aqui ficam algumas das coisas que tenho feito...


First day back in college. To celebrate (well, not that getting back to hard work is a reason to celebrate) me and my friends went to Starbucks. I haven't been there in a few months. And this time they got the names of all the three of us right!

Primeiro dia de volta à universidade. Para celebrar (não que voltar ao trabalho seja motivo para celebrar) eu e as minhas amigas fomos ao Starbucks. Não ia lá há meses. E desta vez acertaram nos nomes de nós as três!


One of these days I read all literature Koh-i-noor USA sent me at night. Very useful information out there! I wish there was some of their products here (I think the brand is sold in Portugal but I've never seen any of their art supplies). Anyway, I'm definitely gonna put my hands on the stuff I got very very soon!

Um destes dias estive a ler as brochuras que a Koh-i-noor EUA me enviou à noite. Informação muito útil! Eu gostava que existissem alguns dos produtos deles aqui (eu acho que a marca é vendida em Portugal mas nunca vi nada dos materiais deles). De qualquer forma, vou usar os que me enviaram muito muito em breve!


Here he is! Our puppy :) He's a Labrador Retriever, his name is Simba (yes, like the Lion King haha) and he's just two months old. There ain't great pictures of him so far because he's super silly and he hardly stays quiet (okay, this is half true. He actually goes through periods when he can be a whole morning sleeping and others when he's jumping like crazy and we have to grab him to control him haha). Anyway, he's our new family member. You might hear a lot about him in the future.

Aqui está ele! O nosso cachorrinho :) É um retriever de labrador, chama-se Simba (sim, como o Rei Leão haha) e tem apenas dois meses. Não há fotos fantásticas dele porque ele é maroto e dificilmente fica quieto (bem, isto é apenas meio verdade. Para ser sincera, ele vai de períodos em que está uma manhã inteira a dormir para outros em que salta feito maluco e temos de o agarrar para o controlar haha). De qualquer forma, ele é o nosso novo membro de família. Vão ouvir falar muito dele no futuro.


To finish, I've been working on my mermaid drawing. I've already finished it (this means I'll post it soon) but I'll leave you with a WIP for now. This drawing is quite different from what I usually do so I'm crossing my fingers everyone will enjoy it!

Para acabar, tenho estado a trabalhar no meu desenho da sereia. Já o acabei (o que quer dizer que o irei publicar em breve) mas vou vos deixar com um WIP por enquanto. Este desenho é um pouco diferente daquilo que normalmente faço por isso estou a fazer figas para que gostem dele!

Have a great week! Tenham uma óptima semana!

xx,
Ester

A ler também...

2 comentários:

  1. Que cãozinho mais lindo! :)
    Adoro labradores! Quando filhotes então...conseguem ser mais fofos ainda!

    ResponderEliminar
  2. omg i can tell the mermaid drawing will blow my mind!
    and awwww Simba is super adorable! :')

    sydsense.blogspot.com

    ResponderEliminar