Etsy Finds

outubro 22, 2011,4 Comments




I've featured Paper Sparrow on the blog before and I can't help doing it again (everything's so wonderful you just wanna grab one of each item to yourself!).
The best thing? The whole shop is now going through sales! Run, run!

Já partilhei a Paper Sparrow no blog antes e não consigo deixar de o fazer de novo (tu é tão bonito que só apetece pegar uma coisa de cada para nós!).
O melhor de tudo? A loja inteira está agora em promoções! Corram, corram!


True fact: I love rings. I may be loving it too much these days. Last year I started wearing rings. And buying more rings. I started wearing one ring on each hand. Now I wear at least always two. I'm kinda afraid in the near future you'll see me wearing rings in pretty much all fingers (I hope not! haha)
Anyway, I have this obsession for pretty rings. Like this one. I love you, pretty ring!

Facto verdadeiro: eu adoro anéis. Acho que até devo gostar demasiado de momento. No ano passado comecei a usar anéis. E a comprar mais anéis. Comecei por usar um anel em cada mão. Agora uso sempre pelo menos dois. Acho que tenho medo de num futuro próximo começar a usar anéis em basicamente todos os dedos (espero bem que não! haha)
De qualquer forma, tenho esta obsessão por anéis bonitos. Tipo este. Adoro-te, anel bonito!

| 3. Owl Brooch |

Another thing I'm starting to get obsessed with is... owls. (I actually have a ring with an owl, what a coincidence!)
I think owls look pretty everywhere. Owls link to fashion. And I can't help but find anything with owls the cutest thing on Earth. That's the way it is. And this brooch has an owl. And, besides that, it's incredibly detailed (you can't stop staring at it!).
I'm applauding the person who created this!

Outra coisa pela qual estou a ficar obcecada é... mochos. (Na verdade, eu tenho um anel com um mocho, que coincidência!).
Acho que mochos ficam bem em qualquer lado. Mochos ligam com moda. E não posso deixar de achar o que quer que seja com mochos a coisa mais gira à face da Terra. É como é. E esta pregadeira tem um mocho. E, para além disso, é incrivelmente detalhada (não dá para parar de olhar!).
Aplaudo a pessoa que criou isto!


For those who follow my features of "Etsy Finds", I bet you heard me saying a billion times how much I love cute illustrations (I'm an artist, I just can't help it!).
Anyway, here is another amazing one I found. A fox driving a bike back home. I wish it was my home. 'Cause I can perfectly picture this beauty on my desk.

Para aqueles que seguem as minhas features do "Etsy Finds", aposto que já me ouviram dizer um bilião de vezes o quão eu adoro ilustrações (sou uma artista, não consigo deixar de o fazer!).
De qualquer forma, aqui está outra fantástica que encontrei. Uma raposa a ir de bicicleta para casa. Gostava que fosse a minha casa. Porque consigo imaginar perfeitamente esta beleza na minah secretária.


Can you imagine yourself having your morning coffee (do you have morning coffee? I do) on this pretty mug? I know I can.
So beautiful!
If you have time, make sure you check now only the rest of the shop as well as this artist's blog. You won't regret it!

Conseguem imaginar-se a beber o vosso café da manhã (tomam café da manhã? Eu tomo) nesta caneca lindíssima? Eu sei que consigo.
Tão bonita!
Se tiverem tempo, vejam não só o resto da loja como vão dar uma olha no blog desta artista. Não se vão arrepender!

A ler também...

4 comentários:

  1. omg i love the pendant and ring on the first pic, so vintage and cool! love your blog dear <3

    follow me if you love to, and i'll follow you back :)

    http://mithakomala.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  2. I really like your print of the fox on the bike! Ive never seen something like that before and very cute
    xx

    ResponderEliminar
  3. Adoro o teu Blog! Take a look at mine and join my members!

    Kisses from Paris.
    Real Chanty

    ResponderEliminar