Love me some inspiration

outubro 04, 2011,1 Comments


1. This would probably fit on "Etsy Finds" but I think it works so much better on my inspirations I'm gonna add it right here!
Rebecca from Manzanita just added new products to her shop and named these ear warmers after yours truly! Go check The Ester, Crochet Ear Warmers (and much more amazing products I'm loving!) :)
Thank you so much, lady!

Isto provavelmente encaixaria no "Etsy Finds" mas eu acho que funciona muito melhor nas minhas inspirações por isso vou colocá-lo mesmo aqui!
A Rebecca da Manzanita acabou de adicionar novos produtos à sua loja e deu nome a estes ear warmers em minha "homenagem". Vão ver os The Ester, Crochet Ear Warmers (e muito mais produtos fantásticos que eu estou a adorar!) :)
Muito obrigada!


2. Because one cupcake is never enough, you can find here 33 amazing cupcake recipes that will make you hunger for more! I'm definitely gonna try out a few ;)

Porque um cupcake nunca chega, aqui têm 33 receitas de cupcakes que vou irão deixar com muita fome! Eu vou definitivamente experimentar algumas ;)


3. New Girl. Has anyone started watching this show? I'm already loving it!
I guess I'm a little bit like Jess... funny, akward and talking in code. And I kinda sing a lot too (thank God not that much! haha). Go take a peak at this show, you won't regret it!

New Girl. Já alguém começou a ver esta série! Eu já estou a adorar!
Acho que sou um bocado como a Jess... engraçada, estranha e a falar em código. E meio que também canto muito (Graças a Deus, não tanto! haha). Vejam a série, não se vão arrepender!




4. A fashion editorial that features paper dresses (including one that resembles pencil sharpenings?), yes, please, I'm taken!

Um editorial de moda que mostra vestidos feitos de papel (incluindo que parece afias de lápis?), sim, por favor, eu estou convencida!



5. This might be an old but always amazing inspiration! If you feel like you need some packaging ideas/tips for your business, this is the right place to look at! I feel inspired, do you?

Esta é antiga mas uma óptima inspiração! Se precisarem de algumas ideias/dicas para embrulhos para o vosso negócio, este é o sítio certo para espreitarem! Eu sinto-me inspirada, e vocês?

A ler também...

1 comentário: