Etsy Finds

novembro 04, 2011,2 Comments



I'm absolutely in love with this vintage skirt!
It is no secret I love purple too much and this pattern is so so gorgeous! I can totally picture myself wearing this (it would probably fill my current need for a piece of clothing that features some kind of native print, right?).
OH YES, I LOVE THIS.

Estou absolutamente apaixonada por esta saia vintage!
Não é segredo que eu adoro roxo demasiado e este padrão é fantástico! Posso perfeitamente imaginar-me a usá-la (talvez assim conseguisse preencher a minha necessidade momentânea de ter uma peça de roupa com um padrão inspirado nos nativos, certo?).
OH SIM, ADORO ISTO.


Despite the fact I currently do not own a single one (how shameful, I know!) I have a big passion for backpacks. I dream of picking up my backpack with my books and go to college whistling (which I can't do!), jumping of happyness while butterflies come along... (don't you just love my mental image?)
Anyway, velvety brown and stripes? I surrender myself!

Apesar do facto de eu de momento não ter uma só mochila (eu sei, que vergonhoso!), eu tenho um grande paixão por mochilas. Sonho pegar na minha mochila com os meus livros e ir para a faculdade enquanto assobio (o que não sei fazer!), saltando de felicidade enquanto borboletas se juntam a mim... (não adoram a minha imagem mental?)
De qualquer forma, castanho de veludo e riscas? Rendo-me!


I'm totally a Summer-girl. I can not enjoy the Summer as much as I'd wish (due to my skin tone) but I love the joy of waking up and watching the Sun out of my window.
I'm not very found of cold weather and (as I've already said) I deeply hate rain.
Still, I love those warm Autumn days when you can go walk outside and you see colourful leaves both in trees and fallen on the ground.
So maybe that's why I'm so loving this necklace. Just maybe. It doesn't matter the reason, I love it and that's it.

Eu sou definitivamente uma rapariga de Verão. Não consigo aproveitar o Verão tanto quanto gostaria (devido ao meu tom de pele) mas adoro a felicidade de acordar e ver o Sol pela janela.
Não gosto muito de frio e (como já vos disse) odeio profundamente chuva.
Ainda assim, gosto daqueles dias de Outono quentes em que se pode ir passear e ver as folhas oloridas tanto nas árvores como caídas no chão.
Talvez por isso eu goste tanto deste colar. Só talvez. Não interessa a razão, gosto e pronto.


I REALLY like these gorgeous illustrations (all together, even better!) and I think the detail of printing them on grey paper with colourful ink is incredible. Love it, love it, love it!

Eu gosto MESMO destas ilustrações fantásticas (todas juntas, ainda melhor!) e acho que o detalhe das imprimir em papel cinzento com tinta colorida é incrível. Adoro, adoro, adoro!


The moment I saw this shop, I knew I had found a brand new passion.
These little brooches are my favourites (specially the brown one!) but there's a bunch of other items in the store that are so worthy to find out!
I even found myself thinking on how I'd wear "this and that", what would I match it with... pretty much creating an outfit with my mind.
Go take a peak!

No momento em que vi esta loja, soube que tinha encontrado uma nova paixão.
Estas pequenas pregadeiras são as minhas preferidas (especialmente a castanha!) mas há uns tantos de outros itens na loja que são dignos de se descobrir!
Até dei por mim a pesar em como usaria "isto e aquilo", com que iria combinar... basicamente a criar um outfit na minha mente.
Vão espreitar!

A ler também...

2 comentários:

  1. im SO in love with southwest patterns. there're tons of them in forever21 i wish i could buy all of them!! x

    sydsense.blogspot.com

    ResponderEliminar
  2. i so dig the walnut feather necklace! <3 www.rubygirlblog.com

    ResponderEliminar