Fashion

I'm gonna make somebody love me

novembro 19, 2011,8 Comments


Franz Ferdinand - Do you want to


T-shirt: Zara
Trousers Calças: Bershka
Blazer: Mango
Sneakers Sapatilhas: Converse
Neckwarmer Gola: H&M
Bow pin Pregadeira de laço: Stardivarius (from another t-shirt de outra t-shirt)
Mood ring Anel mood: c/o The Purple Shmurple Shoppe


First of all, I must really apologize for my absence here. I've been as busy as I never were before. First of all, I have to study for exams and write a few papers for college. Secondly, I need to work really hard on a few commissions I have in hands. Thirdly, I got really ill this week (I'm slowly getting better these days!). So, you have a mix up that keeps me away from the computer. Hopefully, I'll be able to post more often from now on.

Em primeiro lugar, tenho que pedir desculpas pela minha ausência aqui. Tenho estado ocupada como nunca estive antes. Em primeiro lugar, tenho estado a estudar para frequências e tenho trabalhos para escrever para a faculdade. Em segundo lugar, preciso mesmo de trabalhar em algumas encomendas que tenho em mãos. Em terceiro lugar, fiquei doente esta semana (estou a melhorar aos bocadinhos agora!). Por isso, têm uma mistura que me afasta do computador. Com sorte, vou poder começar a publicar mais frequentemente a partir de agora.


By the way, have you seen my mood ring? It was a birthday gift from the lovely Jeanne from The Purple Shmurple Shoppe. I love it so much I've been wearing it pretty much everyday! So far I've got four different colours: black, brown, blue and green.
Have you ever had a mood ring? I remember having one back in my early teens but a) it wasn't as pretty as this one b) it would change its colour very rarely. So, I'm so so happy with this one!! I wish I could show you how pretty it is but unfortunately my pictures are not the best. Anyway, here's a picture so you can hopefully see it does change its colour (it was changing from brown to green).
I absolutely love my ring. If you're into mood rings, I totally recommend you to get one from the shop, you definitely won't regret it!

Já agora, já repararam no meu anel mood? Foi uma prenda de aniversário da super querida Jeanne da The Purple Shmurple Shoppe. Gosto tanto dele que tenho-o usado basicamente todos os dias! Até agora já obtive quatro cores diferentes: preto, castanho, azul e verde.
Já tiveram um anel mood? Eu lembro-me de ter um no início da minha adolescência mas a) não era tão bonito quanto este b) mudava de cor muito raramente. Por isso, estou super feliz com este!! Adorava poder mostrar-vos o quão bonito é mas infelizmente as minhas fotos não são as melhores. De qualquer forma, aqui fica uma foto para que com sorte possam ver a mudança de cor (estava a mudar de castanho para verde).
Adoro mesmo o meu anel. Se gostam de anéis mood, recomendo que comprem um na loja, não se vão arrepender!


On a side note, I've picked the song to go along with this post because of my German class from yesterday. True story.
My teacher was talking about German history and he mentioned Franz Ferdinand (you know, the archduke of Austria-Hungary) and I've just realised I never thought of it as Franz Ferdinand. It happens the name is slightly different in portuguese so I never noticed it was just the same as the band. So, I've been singing my favourite song from Franz Ferdinand (the band) since yesterday and I decided to share it on this post. 

Numa nota aparte, escolhi a canção para ir junto com este post por causa da minha aula de alemão de ontem. A sério.
O meu professor estava a falar da história alemã e mencionou Franz Ferdinand (sabem, o arquiduque do Império Austro-Húngaro) e eu apercebi-me que nunca tinha pensado nele como Franz Ferdinand. Como sabem em português é Francisco Fernando e eu nunca reparei que era o mesmo nome que o da banda. Por isso, tenho andado a cantar a minha canção preferida dos Franz Ferdinand (a banda) desde ontem e decidi partilhá-la neste post.


Oh and fresh news! I just got an e-mail from the editor of "Amazing Pencil Potraits" saying the book is finally out for sale! Yes, I've been keeping secret for a while but I'm contributing as an artist to this book!
I'm going to buy the book and I'll share pictures with you once I get it!

Oh e notícias fresquinhas! Acabei de receber um e-mail do editor do "Amazing Pencil Portraits" a dizer que o livro está finalmente à venda! Sim, tenho andado a guardar segredo por algum tempo mas contribuo como artista para este livro!
Vou comprá-lo e depois mostro fotos assim que o tiver!




Don't forget to hype this look on Lookbook if you like it!

Não se esqueçam de carregar "hype" no Lookbook se gostarem deste look!

Have a great weekend, I have to write a group paper for Monday!
Tenham um óptimo fim-de-semana, eu tenho um trabalho de grupo para entregar Segunda!

xoxo,
Ester

A ler também...

8 comentários:

  1. Olá, adorei o anel, não só por ser mood mas pelo seu visual, é lindo de morrer. Adoro o teu trabalho de desenho, é super lindo e tens imenso jeito.

    Parabéns!

    ResponderEliminar
  2. Oooooh I want a mood ring like yours :O But I'll never find one here in Belgium -.-' I love your style! you're so pretty :D <3

    ResponderEliminar
  3. Lisa, you can always order one from The Purple Shmurple Shoppe, Jeanne ships out worldwide and she's super professional so you won't regret it! :)
    thank you so much for the compliments, you made me blush!

    ResponderEliminar
  4. Those pants are a great colour!

    http://initialed.blogspot.com

    ResponderEliminar
  5. I LOVE your scarf. Looks so comfy!
    Amazing outfit!

    Anna
    xoxo
    ENCHANTEDLY ANNA

    ResponderEliminar
  6. congratulations! love this outfit, you shouldnt have worn sneakers though.. anyway, interesting mood rings you have! x

    sydsense.blogspot.com

    ResponderEliminar