Features

My work featured on "Amazing Pencil Portraits 3"

dezembro 04, 2011,6 Comments


I told you recently I got featured on a book "Amazing Pencil Potraits 3" and that I have ordered myself a copy of the book so as soon as I'd get it I'd show it here.
I got it last week but only now I had the time to sit down and show a picture to you guys :)
Here you can see my work featured on the book! 

Disse-vos recentemente que o meu trabalho tinha sido partilhado no livro "Amazing Pencil Portraits 3" e que tinha comprado uma cópia para mim para que assim que a recebesse pudsse mostrar fotos aqui.
Recebi o livro na semana passada mas só agora tive tempo para me sentar e mostrar-vos uma foto :)
Aqui podem ver o meu trabalho no livro!



If you're planning on buying the book, let me tell you it's great! The artists featured there are incredible, I'm so amazed I'm even among them because I can count a bunch who I truly admire.
Have a great week!

Se estão a planear comprar o livro, deixem-me dizer-vos que é fantástico! Os artistas nele incluídos são incríveis, fiquei surpreendida por estar entre eles já que posso contar uns quantos que admiro verdadeiramente.
Tenham uma óptima semana!

xoxo,
Ester


A ler também...

6 comentários:

  1. Wow! congratulations, you're incredibly talented!
    ~Drew
    http://openendedfashion.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  2. o wow congrats!!! you create some amazing things!!

    http://infinitelifefitness.com
    http://mscomposure.blogspot.com

    ResponderEliminar
  3. SO cute! I love drawings! and yours are so pretty! I'm following you, hope you can take a peek at mine and follow back too :)
    Have a lovely day!
    Monica xx

    ResponderEliminar
  4. OMG you're so talented. I'm jealous. I wish I could draw.

    -Ly
    http://www.lyzhang.com

    ResponderEliminar
  5. GOSH YOU'RE TALENTED!! congrats again ester :)))))))

    sydsense.blogspot.com

    ResponderEliminar
  6. My angel all your draw it's very very touched . I love all of them muaaaaaaaaaaaaw

    ResponderEliminar