WIPs

Drawing bit by bit

janeiro 19, 2012,5 Comments


Here it is. The second WIP of my new drawing.
Now, I know you may not see a lot of improvement but I can tell you I've working hard on it. Just slowly getting there.
In this picture you may see the full size of the drawing. Yes, still have a lot to do. 
I probably won't be drawing today as I'm really feeling ill.
Anyway, I hope you'll like it so far. I promise I'll bring you a few more WIP's once I get this going.
Have a great day!

Aqui está. O segundo WIP do meu novo desenho.
Pois, eu sei que não deve dar para ver grandes melhorias mas juro que tenho estado a trabalhar nele. Devagar chego lá.
Nesta foto já dá para veres o tamanho total do desenho. Sim, ainda tenho muito que fazer.
Provavelmente não irei desenhar hoje porque estou me a sentir doente.
De qualquer forma, espero que gostem de como está a ficar. Prometo trazer-vos mais WIP's assim que conseguir fazer algo.
Tenham um óptimo dia!

A ler também...

5 comentários:

  1. wow q lindo! ansiosa para ver o resultado final :)

    ResponderEliminar
  2. Estou a gostar imenso, fico à espera de ir vendo mais WIPs! :)
    E as melhoras, querida :3 *

    ResponderEliminar
  3. What blending tools do you use? Your drawings look like paintings.

    ResponderEliminar
  4. i know you have worked a lot for it! keep it up! cant wait to see how it turns out :)) xxx


    http://sydsense.blogspot.com

    ResponderEliminar