Art

Time for a wedding

janeiro 15, 2012,4 Comments


'Time for a wedding'
Commission Encomenda
A4 - graphite pencils lápis de grafite

It has been so long since the last time I have picked up my pencils that only now that I've finished my semester I've realised I still haven't posted this commission I've done a while ago. 
It was my first time drawing a wedding scene, in this case a just married couple. I surely did enjoy it and I think I have to repeat the experience.
Hope you'll like it!

Já passou tanto tempo desde a última vez em que peguei nos meus lápis que só agora que acabei o semestre me apercebi que ainda não tinha publicado esta encomenda que já fiz há algum tempo.
Foi a minha primeira vez a desenhar uma cena de um casamento, neste caso um casal de recém-casados. Gostei e acho que tenho que repetir a experiência.
Espero que gostem!

A ler também...

4 comentários: