Art

Drawing Elsie: Day 5

março 25, 2012,4 Comments

Working on this drawing has reminded me of a long term art project I've been delaying over and over. It's something I've wanted to do for quite some time now and I think I couldn't find a better time to start. So, after finishing this, I'll definitely start working on this big project (which means I'll be drawing more and more!).

I really hope you're enjoying the fact I've been sharing a bit of the drawing with you everyday :) I'm having a lot of fun!
Trabalhar neste desenho fez-me lembrar de um projecto de arte a longo termo que tenho adiado uma e outra vez. É algo que já quero fazer há algum tempo e acho que não poderia encontrar melhor altura para começar. Por isso, depois de acabar este desenho, vou definitivamente começar a trabalhar neste grande projecto (o que significa que irei desenhar mais e mais!).

Espero que estejam a gostar do facto de partilhar com vocês todos os dias um bocado do desenho :) Eu estou a divertir-me imenso!

A ler também...

4 comentários:

  1. Eu estou a gostar imenso, Ester! Está cada vez mais bonito :DD

    ResponderEliminar
  2. Wow, you are so talented! I can't wait to see the final drawing.

    ResponderEliminar
  3. muito obrigada, Vanessa! vamos a ver como fica no final ;)

    ResponderEliminar
  4. aww thank you so much for the compliment, Meanz!

    ResponderEliminar