Friday Favourites

Friday Favourites #23

setembro 14, 2012,4 Comments

Photobucket
Photobucket

Okay, you already know I love maps. No need to say that once again (because I'm quite sure I have already stressed that out here on the blog). Still, I had to share this awesome DIY to make a canvas map. Seriously, I'm loving this and I really must get some free time to try this out!
Okay, vocês já sabem que eu adoro mapas. Não há necessidade de dizer isso de novo (porque tenho a certeza que já o disse imensas vezes aqui no blog). Ainda assim, tinha de partilhar esta fantástica DIY para fazer um quadro com mapa. A sério, adoro isto e mal posso esperar por ter algum tempo livre para experimentar isto!

Photobucket

I absolutely love this bag! I mean, how pretty is this? I love painting inspired and flower patterns and combining both seems genious to me! Plus, it's a satchel (my favourite kind of bag)! One word: PERFECT!!
Eu adoro esta mala! Quero dizer, não é lindíssima? Adoro padrões inspirados em pintura e florais e combinar ambos parece-me genial! Além disso, é uma pasta (o meu tipo de mala preferido)! Uma palavra: PERFEITA!!

Photobucket

Another thing I'm quite sure you might already know is that, as an artist, I love everything pencil-related. Including... push-pops! This is way too cool, I wish I had thought of it first haha Best thing ever!
Outra coisa que tenho a certeza que já sabem é que, como artista, adoro tudo o que tenha a ver com lápis. Incluindo... push-pops! São demasiado giros, quem me dera ter pensado nisto antes haha Melhor coisa de sempre!

Photobucket

Have you guys been following New York Fashion Week? I must say I'm a little behind and I need to catch up on all the news but I'm stunned with Karen Walker's collection. Polka dots everywhere and bold prints and colours? Yes, please! I'm really feeling inspired with it, I might even copy one or two looks to wear myself!
Vocês têm seguido a Semana da Moda de Nova Iorque? Tenho a dizer que estou um pouco atrasada e tenho que me actualizar nas novidades mas estou fascinada com a colecção da Karen Walker. Bolinhas em todo o lado e cores e padrões fortes? Sim, por favor! Sinto-me mesmo inspirada, talvez vá mesmo copiar um ou dois looks para usar!

A ler também...

4 comentários:

  1. Adorei tudo, que coisas fantásticas! :D

    ResponderEliminar
  2. I'm so happy you mentioned Karen Walker... definitely my favorite show!! it was amazing. I could see myself wearing all of the pieces (if I had an unlimited amount of money, of course)!


    www.ladyalamode.com

    ResponderEliminar
  3. Loving all of your Friday picks! Especially maps, because I'm always aspiring to travel. :) And Karen Walker's collection was perfect from head to toe, in my opinion!


    With love from San Francisco, California, USA,Sabrinahttp://www.rougespark.com

    ResponderEliminar
  4. Aaaawww, the maps are so adorable!!! I want to make them too!

    ResponderEliminar