Friday Favourites

Friday Favourites #24

setembro 21, 2012,24 Comments

Photobucket
Photobucket

I think I have just found my dream room. Seriously, this is perfect! Sleeping every single day with a world map behind me? Yes, please! You already know I'm sort of map-obssessed (sorry, it's the International Relations student in me) but this has overcome any thing I have ever loved before. Oh damn, someone turn my room into this so I can sleep happier.
Acho que encontrei o meu quarto de sonho. A sério, isto é perfeito! Dormir todos os dias com um mapa do mundo atrás de mim? Sim, por favor! Já sabem que eu sou meio obcecada por mapas (peço desculpa, é a estudante de Relações Internacionais em mim) mas isto ultrapassou qualquer coisa de que eu tenha gostado antes. Oh alguém transforme o meu quarto nisto para que eu durma mais feliz.

Photobucket

Autumn is officially starting on our calendars but we still have Summer weather here. It has been quite hot and I truly miss wearing sweaters, tights and scarves but so far it is humanly impossible. Still, I can't help but sharing the marvelous Autumn/Winter collection from Betina Lou and how fabulous the lookbook is! Seriously, I want Autumn to come so I can dress like this!!
O Outono está oficialmente a começar nos nossos calendários mas ainda temos Verão por aqui. Tem estado calor e eu tenho saudades de usar camisolas, collants e lenços mas por enquanto é humanamente impossível. Ainda assim, não podia deixar de partilhar a maravilhosa colecção Outono/Inverno da Betina Lou e o quão fabuloso o lookbook é! A sério, quero que o Outono chegue para me puder vestir assim!

Photobucket
I guess for the first time in my life I am quite happy something's sold out. Seriously, I am. Because otherwise I'd go crazy with this AMAZING satchel (I mean, it's a postcard satchel, it has stamps and writing all over!!) and I'd probably buy it. This way, I am happily just looking at it although I'm quite sad I don't own it. Dual feelings.
Acho que é a primeira vez na minha vida em que estou feliz que algo esteja esgotado. A sério que estou. De outra forma ficaria doida com esta pasta FANTÁSTICA (quero dizer, é uma pasta de postais, tem selos e escrita por todo o lado!!) e provavelmente iria comprá-la. Assim, fico feliz só de olhar para ela apesar de estar triste por não a ter. Sentimentos contrários.

Photobucket

I gotta confess something. I have a terrible habit of drinking coffee with milk or tea and eat cookies. Right now I don't do this anymore because I don't eat cookies but I used to do this all the time. I don't know if someone else does this but I do suppose so as I found this mug. You can pick up your mug, drink your hot beverage (while looking like you have a mustache) and just pick up your cookies right from the mug. Way too cool!
Tenho que confessar algo. Tenho um hábito terrível de beber café com leite ou chá e comer bolachas. De momento não faço isto porque não como bolachas mas costumava fazer isto sempre. Não sei se mais alguém faz isto mas suponho que sim já que encontrei esta caneca. Podem pegar na vossa caneca, tomar a vossa bebida quente (enquanto parecem ter um bigode) e tirar as vossas bolachas directamente da caneca. Tão giro!

A ler também...

24 comentários:

  1. Adorei tudo, mas fiquei realmente apaixonada pela pasta e pela caneca! *-*

    ResponderEliminar
  2. Lol I want that mug!^^ Kisses!
    http://lilliness.blogspot.it/

    ResponderEliminar
  3. aquela malinha é mesmo a tua cara, imagino-te mesmo com ela :)


    ahhlavie.

    ResponderEliminar
  4. Love the first pic! http://preziosa.blogspot.it/

    ResponderEliminar
  5. I must have one of these mugs! I love having milk/coffee and cookies!

    ResponderEliminar
  6. Oooooh, I need that room too :D

    ResponderEliminar
  7. Love all these! But especially the world map and them mug with a cookie holder compartment, what a brilliant idea!


    Kaylee
    xo

    ResponderEliminar
  8. I'm in love with that collection! OMG.

    http://midwest-muse.net

    ResponderEliminar
  9. OMG, THese are all so cool!! Map behind your bed?! Yes please! I actually have a large map hanging on my wall in my bedroom, but I can't place it behind my bed since it is facing a window... boo hoo. Also LOVE the satchel, adorable!

    www.thejoyoffashion.blogspot.com

    ResponderEliminar
  10. Oh my, that room is amazing! And I think I might need that mug. Great picks, as usual. Hope you're having a great week so far, Ester! :)


    http://room-334.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  11. I'm kind of obsessed with that wall paper! such a great original idea! xx


    www.ladyalamode.com

    ResponderEliminar
  12. Oh man so many great things! That mug with the cookie holder is the best thing ever. And I'm loving the map print bedroom walls too.

    ResponderEliminar