Fashion

Herzschlag

janeiro 02, 2013,10 Comments

Photobucket


Ich will, ich will eure Blicke spüren (I want, I want to feel your look )
Ich will, jeden Herzschlag kontrollieren (I want, I want to control each heartbeat)

I've been such a busy bee lately that these few days I took off to rest for the Holidays have been feeling like gold to me! Sure, I still have to compulsory exams left but it's definitely better then getting up early in the morning every day to get home at night and stay up quite late to study and write essays. I am currently enjoying the last few days at my hometown and soon I'll be back to work. 
On a side note, I just went a few days ago to the hairdresser. No matter how much I always think I'm excited to get a new hairstyle, I always end up feeling very sorry when I see my long hair gone. Oh well, I like to think it will grow again so I think soon I will be posting some photos with my a-few-inches-shorter hair.
Tenho andado tão ocupada ultimamente que estes dias que tirei para descansar pelos Feriados parecem sem dúvida como ouro para mim! É claro, ainda tenho dois exames obrigatórios por fazer mas é definitivamente melhor do que acordar cedo pela manhã todos os dias para chegar a casa já de noite e ficar até tarde a estudar e a fazer trabalhos. Estou de momento a aproveitar os últimos dias na minha terra natal e em breve estarei de volta ao trabalho.
Num aparte, há uns dias fui ao cabeleireiro. Não interessa o quão entusiasmada eu possa estar por ter um novo penteado, acabo sempre por me arrepender quando vejo o meu cabelo longo desaparecer. Oh bem, quero pensar que ele vai crescer de novo por isso em breve devo publicar algumas fotos com o meu cabelo-uns-centímetros-mais-curto.
Photobucket
Coat Casaco: Primark | Dress Vestido: Shana | Blouse Blusa: Lanidor | Jumper Camisola: Romwe (available here disponível aqui) | Belt Cinto: c/o Hello Blogshop | Tights Collants: Ebay | Shoes Sapatos: Deichmann

I'm usually not the type of person who goes with trends but I have to confess I really like elbow patches so I am truly embracing the fact it is fashionable at the moment. I have recently just purchased two cardigans with elbow patches on sale and I'm afraid I won't be able to stop there... My very first purchase was, however, this sweater! The moment I saw it I knew it had to be mine. Sure, you already know I have a crazy obsession with heart prints (I suppose this outfit shows it?) but I think this sweater took it to a whole new level! Seriously, I've been practically living in this sweater since I got, it's super cozy and warm, I love it!
Normalmente não sou o tipo de pessoa que segue tendências mas tenho que confessar que gosto muito de cotoveleiras por isso estou a abraçar o facto de estar na moda de momento. Recentemente comprei dois casacos de malha com cotoveleiras nos saldos e tenho receio de que não me vá ficar por aqui... A minha primeira compra foi, contudo, esta camisola! No momento em que a vi soube que tinha que ser minha. É claro, vocês já conhecem a minha obsessão estranha por padrões de corações (suponho que este outfit o mostre?) mas esta camisola elevou-a para um novo nível! A sério, tenho praticamente vivido dentro desta camisola desde que a recebi, é super confortável e quente, adoro-a!

P.S. - I'm entering the 'Naughty or Nice' contest on Chictopia so if you could vote for me I'd be super thankful!
P.S. - Estou a participar no concurso 'Naughty or Nice' no Chictopia por isso se pudessem votar em mim ficava-vos super agradecida!





Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

A ler também...

10 comentários:

  1. Este outfit é tão, mas tão fofinho - adoro-o! :D

    ResponderEliminar
  2. You look so cute. I love all the heart details.

    ResponderEliminar
  3. Perfection! The elbow patches rock, but I love mostly your belt, very cute :-) Crossing fingers for the contest :-)

    ResponderEliminar
  4. Tantos corações, que adorável! E gostei muito do novo layout, super organizadinho!

    ahhlavie.blogspot.com

    ResponderEliminar
  5. oh obrigada, Vanessa! sou suspeita mas também gosto muito, é muito 'eu' :)

    ResponderEliminar
  6. oh thank you so much, dear! you're always so kind :)

    ResponderEliminar
  7. oh thank you! I am soooo into elbow patches right now! and yes, this belt is gorgeous!! :)

    ResponderEliminar
  8. obrigada, Daniela! :) o layout ainda está em construção, infelizmente o meu pouco tempo livre só me deixa fazer um pouquinho de cada vez...

    ResponderEliminar