New In

New In: May

junho 13, 2013,21 Comments

 photo 1-3.jpg

I am now over with my final exams so I can finally start working on the blog and updating some late posts! This is one of them as I am sharing what was new in my closet in May! 
I have to confess I got a lot of stuff this past month mainly due to a) I had a couple of orders pending from past months that I happened to receive in May; b) I got a voucher to spend!
Acabei os meus exames finais por isso posso finalmente começar a trabalhar no blog e actualizar alguns posts atrasados! Este é um deles já que estou a partilhar o que há de novo no meu closet em Maio!
Tenho que confessar que recebi muita coisa no mês passado, principalmente devido a a) tinha algumas encomendas pendentes de meses anteriores e que recebi em Maio; b) tinha um voucher para gastar!



 photo 2-2.jpg
Jacket from Romwe Casaco da Romwe

I purchased this jacket a while ago because I needed a new jacket to use whenever I go out for a walk or to run. This jacket is beautiful, I love its colour, plus it has everything I need: it's fresh, it has pockets and a hood! I actually wore it right after I got it for a run and I have to say it's perfect!
Comprei este casaco há algum tempo porque precisava de um casaco novo para usar quando vou andar ou correr. Este casaco é lindo, adoro a cor, além disso tem tudo aquilo de que preciso: é fresco, tem bolsos e um capuz! Na verdade usei-o logo depois de o receber para uma corrida e tenho a dizer que é perfeito!

This jacket was 38.56€, c/o Romwe.
Este casaco custava 38.56€, c/o Romwe.

Photobucket
 photo 3-2.jpg
Galaxy pouch from Romwe Bolsa galáxia da Romwe

I got this lovely pouch from Romwe when I ordered the jacket above as a order gift (am I the only one who likes to get gifts with orders?). It's sort of plastified so I think I am going to keep it to put my bikini and beach stuff inside!
Recebi esta bolsa adorável da Romwe quando encomendei o casaco acima como oferta de encomenda (serei a única que adora receber ofertas quando faz encomendas?). É plastificada por isso acho que a vou guardar para colocar lá o meu bikini e coisas para a praia!

This pouch was 18.18€, it was an order gift from Romwe.
Esta bolsa custava 18.18€, foi uma oferta de encomenda da Romwe.

Photobucket
 photo 4-2.jpg
Stripe t-shirts from C&A T-shirts às riscas da C&A

In April I entered a contest from C&A with this outfit and I won it so as a prize I got myself a 50€ voucher! Right at the beggining of May I headed to a store to make some purchases (including a cute skirt for my sister!). 
I tried several t-shirts and I have to say I loved this model so much I had to bring it with my in two different tones of blue. Beautiful!
Em Abril participei num concurso da C&A com este outfit e ganhei por isso recebi um voucher de 50€! Logo no início de Maio fui a uma loja para fazer algumas compras (que incluiram uma saia gira para a minha irmã!).
Experimentei várias t-shirts e tenho a dizer que gostei tanto deste modelo que decidi trazê-lo comigo em dois tons de azul diferentes. Linda!

These t-shirts were 5€, I paid 0€ .
Estas t-shirts custavam 5€, paguei 0€.

Photobucket
 photo 5-2.jpg
Watercolour t-shirts from C&A T-shirts aguarela da C&A

I happened to also fall in love with this beautiful watercolour t-shirt and I couldn't decide which colour I should get (I love blue as equally as I love pink!) so I bought them both with me! You can see me wearing the blue one here!
Também me apaixonei por estas t-shirts de aguarela e não me consegui decidir sobre que cor deveria trazer (gosto igualmente de azul e rosa!), por isso trouxe as duas comigo! Podem-me ver a usar a azul aqui!

These t-shirts were 9.90€, I paid 0€.
Estas t-shirts custavam 9.90€, paguei 0€.

Photobucket
 photo 6.jpg
Blue necklace | Blue and green earrings | Yellow ring 
All from C&A 
Colar azul | Brincos azuis e verdes | Anel amarelo 
Tudo da C&A
Heart bracelet from Ebay Pulseira coração do Ebay

If you haven't been to C&A lately I have to tell you they have the most amazing jewelry this collection! I started picking some and ended with a hand full of things, trying to decide what I should get! As I was trying to spend the rest of my voucher, I brought these three pieces with me! You can see me wearing both the necklace and the ring on this outfit and the ring on this one!
The heart bracelet was a purchase I made on Ebay! You can never have too many hearts on your stuff, right? Love it!
Se não têm ido à C&A ultimamente, tenho que vos dizer que eles têm bijuteria fantástica nesta colecção! Eu comecei a escolher algumas coisas e acabei com uma mão cheia delas, a tentar decidir o que deveria escolher! Como estava a tentar gastar o resto do voucher, acabei por trazer estas três peças comigo! Podem me ver a usar tanto o colar como o anel neste outfit e o anel neste!
A pulseira de coração foi uma compra que fiz no Ebay! Nunca se podem ter corações a mais nas nossas coisas, certo? Adoro!

The necklace was 5.95€, the earrings were 4.95€ and the ring was 7.95€, I paid a total of 4.68€ for everything.
The heart bracelet bracelet was 0.77€.
O colar custava 5.95€, os brincos 4.95€ e o anel 7.95€, paguei um total de 4.68€ por tudo.
A pulseira de coração custou 0.77€.
Photobucket

 photo 7.jpg
Dip Dye Blazer from Romwe Blazer Dip Dye da Romwe

This blazer has been on my "to-buy list" for such a long time that when I saw it one sale I immediatly got it for myself! Who doesn't love a good dip dye trend? It's perfect, one of the most beautiful blazers I own! You can see me wearing it here!
Este blazer tem estado na minha "lista para comprar" há tanto tempo que quando o vi em saldos comprei um para mim imediatamente! Quem é que não gosta de uma boa tendência ombré? É perfeito, um dos blazers mais bonitos que eu tenho! Podem-me ver a usá-lo aqui!

This blazer was 49.5€, c/o Romwe.
Este blazer custava 49.5€, c/o Romwe.

Photobucket
 photo 8.jpg
Dog blouse from Sheinside Blusa com cães da Sheinside

I definitely can never get enough of crazy prints, specially if we're talking about animal prints! This cute dog blouse is perfect! I usually wouldn't pick a sheer blouse but the print made me do it! Oh, and I love the collar!
Eu definitivamente nunca me farto de padrões diferentes, especialmente se estivermos a falar de padrões de animais! Esta blusa com cães é perfeita! Normalmente não escolheria uma blusa transparente, mas gostei tanto do padrão que o fiz! Oh, e adoro a gola!

This blouse was 21.79€, c/o Sheinside.
Esta blusa custava 21.79€, c/o Sheinside.

Photobucket
 photo 9.jpg
Cat flats from Lovely Wholesale Sabrinas gatinhos da Lovely Wholesale

I bet everyone has been in love with Charlotte Olympia's inspired kitty flats as I do so I was thrilled to get these ones! I love anything with cats and I love wearing flats too much! Sadly, the size I ordered according to the online guidelines seems to be a bit too tight for me so I'll have to take them to the shoemaker to fix them before I can wear them. Love them though!
Aposto que todos vocês adoram as sabrinas de gatinhos inspiradas na Charlotte Olympia como eu gosto, por isso estava tão entusiasmada por receber estas! Adoro tudo o que tenha gatos e nunca me canso de usar sabrinas! Infelizmente, o tamanho que encomendei de acordo com as indicações online fica-me um pouco apertado, por isso vou ter que as levar ao sapateiro para arranjar antes de as puder usar. Ainda assim adoro-as!

These flats were 10.95€, c/o Lovely Wholesale.
Estas sabrinas custavam 10.95€, c/o Lovely Wholesale.




A ler também...

21 comentários:

  1. Gosto imenso de tudo, fizeste umas óptimas aquisições! :D

    ResponderEliminar
  2. love the shoesss, sooo cute




    wanna follow each other<?? kisses

    ResponderEliminar
  3. Great new ins Ester! I like everything, the heart bracelet and the kitten flats in particular!:) Good taste! Kisses! xo

    ResponderEliminar
  4. ai tanta coisa bonita, estou-me aqui a babar. Adorei a camisa da sheinside, é tão bonita. e quem diria que a C&A tinha peças tão giras!



    ahhlavie.blogspot.com

    ResponderEliminar
  5. Amazing selection. The cat flats look sooo cute <3


    xx glamdevils

    ResponderEliminar
  6. oh obrigada, Dani! a C&A tem coisas lindas, eu só tenho dificuldades é com os tamanhos!

    ResponderEliminar
  7. Great pics, I really like the last 3 items :)

    xx
    www.clothesandcamera.com

    ResponderEliminar
  8. Girl, you have got some amazing new items in! I just adore those kitty loafers :)

    Trendy Teal

    ResponderEliminar
  9. Os sapatinhos cara de gato sao um amor, também tenho uns parecidos :)
    Também adoro a blusa com cães e o blazer... só coisas giras!!!

    ResponderEliminar
  10. we have a similar style so I bet these would look great on your collection ;)

    ResponderEliminar