Fashion

I used to rule the world

julho 27, 2013,21 Comments

T-shirt: C&A | Blazer: Shop One | Belt Cinto: Sacoor | Necklace Colar: Por um Fio | Shoes Sapatos: New Code
 photo line.jpg
You may notice I am wearing a bag with a map print, what you don't know is that this bag is my sister's. Yes, me - the girl who's completely obsessed with map prints -, I don't own a single bag with a map print but my sister does. How come that everyone around me has a bag with a map print and I don't? I'm starting to believe the universe is conspiring against me! haha
In this outfit I went for something a bit fancier. I usually dress up to my age but I have a very eclectic style so every now and then I like to mix it up a little bit and go for something different. In the end, I loved this outfit, sometimes stepping out of your style is the key! 
Podem reparar que estou a usar uma mala com um padrão de mapa, o que não sabem é que esta mala é da minha irmã. Sim, eu - a rapariga que é completamente obcecada com padrões de mapas -, eu não tenho uma única mala com um padrão de mapa, mas a minha irmã tem. Como é que toda a gente à minha volta tem uma e eu não? Começo a acreditar que o universo está a conspirar contra mim! haha
Neste outfit fui para algo mais chique. Normalmente visto-me de acordo com a minha idade, mas tenho um estilo bastante ecléctico, por isso de vez em quando gosto de fazer umas misturas e usar algo diferente. No final, adorei este outfit, às vezes a chave é sair do nosso estilo!



Untitled Document
| Français |





A ler também...

21 comentários:

  1. Adoro o outfit, a mala é absolutamente linda! :D

    ResponderEliminar
  2. Your sisters bag is awesome! i love maps too, and not the ones on iPhones but real foldable maps :)

    http://photosbylmb.tumblr.com

    ResponderEliminar
  3. You look so sophisticated! I love your blazer!


    Xo, Hannah


    sweetsweetnoir.net

    ResponderEliminar
  4. I love everything! It's perfect, the little details like the stripped shirt and the patterned bag just make it stand out even more!

    Gen | raspberry-notes.blogspot.com

    ResponderEliminar
  5. O colar é tão bonito! Ando há algum tempo à procura de um, mas ou são muito caros, ou sou muito grandes, ou muito berrantes. Este teu é simplesmente lindo! Vou já cuscar esse 'por um fio' :) já sigo o teu blog, gostei muito mal entrei. E comigo é assim: gosto, sigo, não perco pitada!

    Beijinhos, Sara
    http://littletinypiecesofme.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  6. Ester! You're looking cute as a button in this outfit! Really loving all your outfits, they get better and better! x

    ResponderEliminar
  7. Obrigada Ester pelos comentários ♥

    Adorei este look, riscas é comigo! :p A mala é bastante original e adoro a mistura de cores no look ^_^

    Beijinho grande ♥

    ResponderEliminar
  8. that makes it two of us! I'm crazy about maps!

    ResponderEliminar
  9. Sara, experimenta procurar colares no Ebay, há imensos lindíssimos e a óptimos preços ;)
    obrigada por seguires o meu blog!

    ResponderEliminar
  10. aww thank you so much! I'm glad you do, such a huge compliment from you! :)

    ResponderEliminar
  11. Adorei o teu blog! Ja sigo! Tens tantos seguidores!! Como conseguiste?

    Este é o meu, adorava se desses um vista de olhos :)

    http://fashionenvious.blogspot.pt/

    Beijinhos!

    ResponderEliminar
  12. Tens um ar tão docinho, tão cute! :) Eu também não tenho nada com map prints, já com riscas não posso dizer o mesmo! Adorei o look e o colar fica tão giro em cima das riscas! <3


    xx, Sandra @ Blasfemmes

    ResponderEliminar
  13. Okay, this might be an odd compliment to some, but you seriously have the best eyebrows ever. Oh my goodness, I need that bag in my life. The map print is phenomenal. This whole outfit is cute and classy. The bright necklace is such a playful addition. Following you on GFC and Bloglovin'!
    May the Force be with you.
    Emily

    ResponderEliminar
  14. obrigada! :) é uma questão de apostares no conteúdo do teu blog, mais tarde ou mais cedo vais começar a ganhar seguidores ;)
    vou já espreitar! beijinhos!

    ResponderEliminar
  15. aww obrigada, Sandra! já somos duas, então! acho que tenho uma obsessão por riscas! ;)

    ResponderEliminar
  16. ahah thank you so much! an odd but sweet compliment ;)
    thank you so much for the kind words and for following me!

    ResponderEliminar