Fashion

You're my river

julho 19, 2013,8 Comments




Dress Vestido: c/o ChiChi Clothing (available here disponível aqui) | Trench: Stradivarius | Earrings Brincos: C&A | Belt Cinto: Shana | Bag Mala: c/o Romwe (available here disponível aqui) | Shoes Sapatos: Deichmann

I have to confess until very recently I haven't heard of ChiChi Clothing, however, a couples of weeks ago, I became aware of this online store and I immediatly fell in love with it! Unlike most shops I know, they don't just sell the very same others do, rather they have unique and beautiful pieces!
It usually takes me a while to fall in love with a shop but I only had to put my eyes on their dresses to know I needed one in my closet! Said, done! I got myself this beautiful dress and waited not so patiently for it to arrive (glady, shipping was very fast!). Now comes the part in which I tell you why I am babbling about an online store I've just met... I fell in love with my dress! 
I can not recommend you enough this shop, my dress is so damn perfect! The first thing I noticed was its amazing quality, my favourite things being the amazing full lined skirt (it has tule, how better can it get?) and the super well-structured padded bust covered in lace! I suppose I will have to state this is currently one of the most amazing dresses I own!
P.S. - How amazing is that I could actually have a namesake dress? Yes, they have a dress named 'Ester'! haha
Tenho que confessar que até muito recentemente não conhecia a ChiChi Clothing, contudo, há umas semanas atrás, descobri esta loja online e apaixonei-me imediatamente! Ao contrário da maior parte das lojas que conheço, esta loja não vende simplesmente as mesmas roupas que as outras, antes têm peças únicas e lindíssimas!
Normalmente demoro um pouco a apaixonar-me por uma loja, mas só tive que pôr os meus olhos nos vestidos deles para saber que precisava de um no meu armário! Dito, feito! Encomendei este vestido lindo e esperei não muito pacientemente para que chegasse (felizmente, demorou muito pouco tempo!). Agora vem a parte na qual vos explico o porquê de estar para aqui a divagar sobre uma loja online que acabei de descobrir... apaixonei-me pelo meu vestido!
Recomendo-vos vivamente esta loja, o meu vestido é tão perfeito! A primeira coisa em que reparei foi a qualidade fantástico, sendo o que gosto mais a saia toda forrada (tem tule, havia alguma forma de ser melhor que isto?) e o busto super estruturado, coberto em renda! Suponho que vou ter que afirmar que este é de momento um dos vestidos mais fantásticos que tenho!
P.S. - Quão fantástico seria ter um vestido com o meu nome? Sim, eles têm um vestido chamado 'Ester'! haha


The day I took these photos I grabbed my camera and was quickly out of home for a well-spent afternoon. Thing is, I should learn to never get out of home without my camera at full battery as I had 2/3 and after two pictures I already at only 1/3 and suddenly I ran out of battery! This being said, I only got a couple photos taken... I usually pick the best photos to post on the blog but this time what you see is what you get! I hope you'll like the photos though, lesson learned!
No dia que tirei estas fotos peguei na minha máquina fotográfica e saí rapidamente de casa para uma tarde bem passada. A verdade é que eu devia aprender a nunca sair de casa sem ter a minha máquina com a bateria completa já que tinha 2/3 de bateria e depois de duas fotos já só tinha 1/3 e de repente fiquei sem bateria! Dito isto, só consegui tirar algumas fotos... normalmente escolho as melhores fotos para publicar aqui no blog, mas desta vez o que vêm foi o que tirei! Espero que gostem das fotos ainda assim, lição aprendida!
 

Untitled Document
| Français |





A ler também...

8 comentários:

  1. Cute I like the dress a lot! Thanks for the advice on chichi, I will check them out.
    xx


    www.skinobsession.blogspot.com

    ResponderEliminar
  2. Ester you are so beautiful! I love your smile :)

    xo

    Anastasia

    http://natbeesfashion.blogspot.com

    ResponderEliminar
  3. it's fabulous! you should check them out, they have such amazing dresses!

    ResponderEliminar
  4. aww thank you so much, Anastasia! You've just made my day :)

    ResponderEliminar
  5. So so perfect. Love the lace!


    Xo, Hannah


    sweetsweetnoir.net

    ResponderEliminar