Fashion

Field of paper flowers

agosto 21, 2013,15 Comments

 photo outfitmarilyn1.jpg
Dress Vestido: c/o O'bambi | Earrings Brincos: Parfois | Necklace Colar: c/o Bellast (available here disponível aqui) 


I've worn this dress a couple times before for outfits here on the blog but this is the first time you actually get to see it in all its beauty! It is definitely a great dress for Summer, so pretty and fresh - it just makes me wanna dance with it! Of course, being addicted to prints as I am, the main reason why I love it so much is because the fabric is covered in gorgeous daisies (and yes, it also makes me wanna lay down in a field!), not to mention it has the most fabulous collar!
Já usei este vestido algumas vezes aqui no blog para outfits, mas esta é a primeira vez que podem vê-lo em toda a sua beleza! É definitivamente um óptimo vestido para o Verão, tão bonito e fresco - só me apetece dançar com ele! É claro, sendo viciada em padrões como sou, a razão principal pela qual gosto tanto dele é pelo tecido estar coberto com margaridas (e sim, também me dá vontade de me deitar num campo!), sem mencionar que tem uma gola fabulosa!




Untitled Document
| Français |


A ler também...

15 comentários: