Friday Favourites

Friday Favourites #35

agosto 09, 2013,8 Comments

 photo ff35a.jpg


 A backpack + a painting + the Eiffel Tower = perfection! Seriously, could there be a prettier backpack than this one? I absolutely love it, look at all the details!
Uma mochila + uma pintura + a Torre Eiffel = perfeição! A sério, pode haver mochila mais bonita que esta? Adoro-a, olhem para todos os detalhes!
 If you see any food/desserts/baking inspired jewelry, you already know I'll love it and this one is no exception! I was in doubt whether to feature the ring or necklace version but, well, who cares? It's a strawberry jam tart! It's lovely in all forms!
Se encontrarem bijuteria inspirada em comida/sobremesas, já se sabem que eu vou adorar e esta não é excepção! Estive na dúvida sobre se deveria partilhar a versão anel ou colar, mas, quem é que se importa? É uma tarte de geleia de morango! É adorável de qualquer forma!

 photo ff35b.jpg

| 3. Johanna Boat Skirt | 4. Sicilia Handbag |


 I have no idea why I haven't featured this skirt before because it has been on my favourites for ages! I absolutely love it, not only it has a good length and a gorgeous boat print but it also... has pockets!! I love pockets in skirts and dresses so of course when I saw this I fell in love!
Não faço ideia de por que razão é que ainda não tinha partilhado esta saia antes porque já está nos meus favoritos há imenso tempo! Adoro-a, não só tem um bom comprimento e um padrão com barcos fantástico, mas também... tem bolsos!! Eu adoro bolsos em saias e vestidos, por isso é claro que quando a vi me apaixonei!
 Map bags, map bags... what shall I do about you? haha I just can't help it, friends, map bags are always a must have feature on my blog!
Isn't this one just lovely? I'm quite tempted to buy it (even though I wonder what I'd wear it with! haha), it's so beautiful!
Malas com mapas, malas com mapas... que hei-de fazer com vocês? Desculpem, mas não dá mesmo, malas com mapas é uma partilhar obrigatória no meu blog!
Esta não é adorável? Estou muito tentada a comprá-la (se bem que me questiono sobre com o que é que a ia usar! haha), é tão linda!

 photo ff35c.jpg

| 5. Leather Camera Bag |


 I've been searching for the perfect camera bag ever since I got my DSLR and so far I came to the conclusion I really want a good leather resistant bag. This one is really beautiful, I love its shape!
Tenho andado à procura da mala para máquina perfeita desde que comprei a minha DSLR e até agora cheguei à conclusão de que quero uma boa mala resistente em pele. Esta é tão bonita, adoro o formato!

Untitled Document
| Français |


A ler também...

8 comentários:

  1. Acabaste de me deixar apaixonadíssima pela saia dos barquinhos! Mas que coisa adorável!

    <3
    http://zazzish.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  2. Gosto tantooo da mochila com a Torre Eiffel! *-*

    ResponderEliminar
  3. That heart cookie ring is soo sweet. Looks like the real thing.

    ResponderEliminar