Hey! Teachers!

quinta-feira, agosto 08, 2013


 photo outfitpencil2.jpg
Blouse Blusa: c/o Oasap | Skirt Saia: Zara | Belt Cinto: Shana | Necklace Colar: C&A | Bag Mala: Zara | Earrings Brincos: Parfois


Although I don't wear this blouse very often as it is a bold staple, I absolutely love it because of its pencil sharpenings print! Being geeky as I am, it is definitely one of my favourite blouses! It also reminds me of how long it has been since the last time I picked up a pencil to draw, which leaves me super ashamed because I really want to draw but right now I just lack inspiration! Any suggestions on who or what I should draw? 
Apesar de não usar esta blusa muito frequentemente por ser uma peça mais arrojada, adoro-a por causa do padrão de aparas de lápis! Sendo estranha como sou, é sem dúvida uma das minhas blusas preferidas! Também me recorda de como já passou imenso tempo desde a última vez que peguei num lápis para desenhar, o que me deixar super envergonhada porque eu quero mesmo desenhar, mas falta-me a inspiração! Alguma sugestão sobre quem ou o que devo desenhar?




Untitled Document
| Français |


Mais para ler...

12 comentários

  1. ai que gira a camisa com as aparas xD, linda e classica!

    ResponderEliminar
  2. Such a cute outfit! Your blue necklace is the perfect touch :)


    Xo, Hannah


    sweetsweetnoir.net

    ResponderEliminar
  3. So cute, love the print on your top, reminds me of childhood ^^

    Lovely necklace.

    Roxx~

    P.S - check out my new post: http://roxxanaifrim.blogspot.ro/2013/08/a-walk-in-herastrau-park.html

    ResponderEliminar
  4. This is a really nice outfit! I love how you used a different color in your shirt for each accessory. Never though of that. Nice!
    Please follow me:
    www.fal128.blogspot.com

    ResponderEliminar
  5. Cute blouse.. I really really love love it! What fabric is it made from?
    xx


    www.skinobsession.blogspot.com

    ResponderEliminar

Thank you so much for taking the time to read my blog! Your comment is really appreciated! ♥