Friday Favourites

Friday Favourites #42

setembro 27, 2013,9 Comments



 Pronto, pronto, eu sei que já nem está tempo para pensar em tops, mas não resisti a partilhar este! Já devem saber que top, t-shirt ou camisola que tenha algo em francês, é logo paixoneta certa!
Okay, okay, I know I shouldn't be thinking of tops with this weather but I couldn't resist sharing this one! By now you should know that any top, t-shirt or shirt that has something in french is an immediate crush!
 Eu adoro padrões florais e este é lindíssimo! A mala faz-me lembrar umas que a Accessorize teve, adoro-a! Estou mesmo apaixonada por esta mala, quero!!
I love floral prints and this one is gorgeous! This bag reminds me one that Accessorize had, I love it! I am seriously in love with this bag, I want it!!


| 3. Melody Dress | 4. Map Bag |

 Eu já tenho um vestido da Chi Chi e, como tal, sei o quão magníficos são ao vivo e a qualidade maravilhosa de que são feitos, pelo que mal vi este, apaixonei-me por ele! Adoro a gola peter pan e a renda, que querido!
I already own a dress from Chi Chi so I know how amazing they are live and the fantastic quality they're made of so, when I saw this one, I immediatly fell in love with it! I love the peter pan collar and the lace, so sweet!
 Para qualquer outra pessoa, ver uma mala com um mapa pode ser completamente indiferente e até podem parecer todas iguais, mas eu sou tão apaixonada por este padrão que, apesar de já vos ter mostrado umas quantas, nunca consigo deixar de partilhar mais uma! Não é linda?
To any other person, seeing a bag with a map may be normal and they even seem all equal, but I am so passionate about this print that, despite the fact I have already shown you a few, I couldn't help sharing another one! Isn't it gorgeous?

| 5. Matilda Dress | 

 Eu adoro vestidos com riscas! Não sei explicar qual a razão, mas simplesmente adoro! É claro, se juntarmos um lacinho e uma gola adorável, então rendi-me! Estou apaixonada por este vestido, é lindo!
I love dresses with stripes! I can't explain the reason why, but I simply love them! Of course, if you add a bow and an adorable collar, then I surrend myself! I'm in love with this dress, it's beautiful!

A ler também...

9 comentários: