Beleza

Review: Avon Color Trend Kissable

fevereiro 14, 2014,11 Comments

860
862

I don't care at all to all the Valentine's Day frenzy, except maybe if we're talking about a good box of chocolates... or a lipstick full of hearts! It is known that I can't resist any product with a different and pretty image, so it was without surprise that I fell in love immediately for Avon's Valentine specials! My Choice? The Color Trend lipstick in the colour Kissable, a passionate red!

Eu não ligo de todo ao frenezim do dia de São Valentim, excepto talvez se estivermos a falar de uma boa caixa de chocolates... ou de um batom cheio de corações! É sabido que eu não resisto a qualquer produto com uma imagem diferente e bonita, logo foi sem qualquer surpresa que me enamorei de imediato pelos especiais de dia dos Namorados da Avon! A minha escolha? O batom Color Trend na cor Kissable, um vermelho bem apaixonante!

863
870

PACKAGING

The packaging of the lipstick is, most likely, one of the prettiest of my collection! The outside of the lipstick is original without ceasing to be classic: all in red, with hearts and a central transparent part that shows the (even more) beautiful inside. The lipstick itself has low relief hearts, something I absolutely love (even though, to my sorrow, I suspect that, with time, I will no longer see them!).

A embalagem deste batom é, muito provavelmente, das mais bonitas que fazem parte da minha colecção! O exterior do batom é original sem deixar de ser clássico: todo em vermelho, com corações e uma parte central transparente que deixa à mostra o interior (ainda mais) bonito. O batom em si tem corações em baixo relevo, algo que eu adoro (ainda que, para tristeza minha, suspeite que com o uso, os vá deixar de ver!).

869
864865

COLOUR

In my opinion, the name Kissable fits this lipstick perfectly! It's a bright red, in a very classic tone and that I personally think that goes very well with all skin tones! The colour reminds me a bit of Rebel Red from Make-up Factory, with the difference that this one from Avon is less shiny and has a more matte finish!

Na minha opinião, o nome Kissable assenta na perfeição a este batom! É um vermelho vivo, num tom bem clássico e que pessoalmente acho que vai bem com todos os tons de pele! O tom lembra-me o Rebel Red da Make-up Factory, com a diferença que este batom da Avon tem menos brilho e um acabamento matte!

866
867868
THE LIPSTICK

The lipstick has a very creamy texture and great pigmentation! Despite it's matte finish, I found it quite moisturising and it doesn't dry the lips at all!
The only negative aspect I found on this lipstick is that, sadly, it transfers a lot! I had just put it on, I drank a coffee and immediatly half of it was on the cup! Still, I can state it has a long duration, because even after transfering, it leaves a pleasant colour on your lips that will last for a long time!

O batom tem uma textura bastante cremosa e uma óptima pigmentação! Apesar do seu acabamento mais matte, achei-o bastante hidratante e não seca de todos os lábios!
O único aspecto negativo que encontrei neste batom é que, infelizmente, transfere bastante! Mal tinha acabado de o pôr, lá fui beber um cafézinho e já estava metade do batom na chávena! Ainda assim, posso afirmar que é de longa duração, porque mesmo depois de transferir, fica uma agradável cor nos lábios, que dura muito tempo!

871

I usually don't purchase lipsticks by catalog as I always prefer to test the colour first, but I can state this was one of those positive buys that really surprised me! Yes, I bought this lipstick driven by the gorgeous packaging that conquered me at first sight, but I ended up falling in love with the formula! I truly recommend it!

Não tenho o hábito de comprar batons por catálogo porque prefiro sempre testar a cor antes, mas posso afirmar que esta foi uma daquelas aquisições que me surpreendeu bastante pela positiva! Sim, comprei o batom motivada pela embalagem que me conquistou à primeira vista, mas acabei apaixonada pela fórmula! Recomendo vivamente!

PRICE
7€ 5.99€ (em promoção)

A ler também...

11 comentários:

  1. awww a embalagem é tão gira e fofinha. e adoro as fotos, principalmente a primeira

    ResponderEliminar
  2. pretty!

    http://mrmrswalsh.blogspot.co.uk

    ResponderEliminar
  3. So beautiful color !
    Ilove this lipstick!
    Hav a fab sunday!

    ResponderEliminar
  4. Que cor e embalagem lindas! ;)

    ResponderEliminar
  5. haha ainda bem que alguém me compreende! ;)

    ResponderEliminar
  6. é mesmo! eu não resisto a embalagens assim!

    ResponderEliminar
  7. indeed, it's a gorgeous colour! Have a nice week!

    ResponderEliminar