Beleza

December's Favourites

dezembro 30, 2014,3 Comments

Beauty Favourites, Blog Favourites, Votre Beauté, Amazingy lip balm, Lush Grease Lightning, Camu Camu, Original Source Shower Gel, Ginger Body Butter The Body Shop, Astérix Le Domaine des dieux, My Little Beauty Mascara Soin et Volume, Disneyland Paris Cast Member 2014 Olaf Pin, Tiger Lip Tube Squeezer
The last month of the year is coming to an end and I couldn't help but sharing with you my favourites from December, from beauty products that I loved, to readings, objects and small moments!

O último mês do ano está a chegar ao fim e não podia deixar de partilhar convosco aqueles que foram os meus favoritos de Dezembro, desde os produtos de beleza que adorei, às leituras, objectos e pequenos momentos! 
Beauty Favourites, Blog Favourites, Votre Beauté, Amazingy lip balm, Lush Grease Lightning, Camu Camu, Original Source Shower Gel, Ginger Body Butter The Body Shop, Astérix Le Domaine des dieux, My Little Beauty Mascara Soin et Volume, Disneyland Paris Cast Member 2014 Olaf Pin, Tiger Lip Tube Squeezer
• the FRENCH MAGAZINE VOTRE BEAUTÉ, which I discovered by random a few months ago and which I love! Unfortunately it is not a monthly magazine, but it has always announced the date when the next number is released and you see me running to get mine! Can't wait for the next one in February! a REVISTA FRANCESA VOTRE BEAUTÉ, que descobri por mero acaso há uns meses atrás e a qual adoro! Infelizmente não é uma revista mensal, mas vem sempre anunciada a data em que sai o próximo número e é ver-me correr para ir buscar a minha! Mal posso esperar pela próxima em Fevereiro!

• my sister came to visit me and brought me as an offer a package of CAMU CAMU in powder, a fruit that has a high content of Vitamin C and promises to keep away colds! There's nothing better to help me get through the Winter! a minha irmã veio visitar-me e trouxe-me de oferta um pacote de pó de CAMU CAMU, uma fruta que tem um elevado teor de Vitamina C e que promete manter as constipações afastadas! Não há nada melhor para me ajudar a passar o Inverno!

• still taking advantage of the visit of my sister, I went to the cinema for the first time in France (I confess that dubbing films is confusing for me) and watched the newly released ASTÉRIX: LE DOMAINE DES DIEUX. I highly recommend it! ainda aproveitando a visita da minha irmã, fui pela primeira vez ao cinema em França (confesso que a dobragem de filmes me faz confusão) e assisti ao recém-lançado ASTÉRIX: LE DOMAINE DES DIEUX. Recomendo vivamente!

• because December is also synonymous with Christmas, DISNEYLAND PARIS launched a unique PIN to cast members with a good christmasy Olaf. I could not resist and had to get mine! porque Dezembro é também sinónimo de Natal, a DISNEYLAND PARIS lançou um PIN exclusivo para cast members com um Olaf bem natalício. Não resisti a ter também o meu!

• I can't help but talking about the one that was, without a doubt, my favorite beauty product in December: the MASCARA SOIN ET VOLUME which came in November's My Little Box. As you can see here, it's just great! não posso deixar de falar naquele que foi, sem qualquer dúvida, o meu produto de beleza favorito em Dezembro: a MASCARA SOIN ET VOLUME que veio na My Little Box de Novembro. Como podem ver aqui, é simplesmente genial!
Beauty Favourites, Blog Favourites, Votre Beauté, Amazingy lip balm, Lush Grease Lightning, Camu Camu, Original Source Shower Gel, Ginger Body Butter The Body Shop, Astérix Le Domaine des dieux, My Little Beauty Mascara Soin et Volume, Disneyland Paris Cast Member 2014 Olaf Pin, Tiger Lip Tube Squeezer
• in October, for my birthday, I received from a friend of Poland one SHOWER GEL from a brand that I had never heard of: ORIGINAL SOURCE. If at first I decided to finish the shower gel I was using, the truth is that when I tested it, the wonderful smell (like candy, marshmallows,...) captivated me immediately, not to mention that this mark is vegan! em Outubro, pelo meu aniversário, recebi de uma amiga da Polónia uma embalagem de GEL DE DUCHE de uma marca que nunca tinha ouvido falar: a ORIGINAL SOURCE. Se de início decidi acabar o gel de duche que estava a usar, a verdade é que quando o testei, o cheiro maravilhoso (a doces, marshmallows,...) captivou-me imediatamente, já para não falar que esta marca é vegan!

• this month I also used the ginger BODY BUTTER from THE BODY SHOP (which is a Christmas special from previous years which I just love), GREASE LIGHTNING from LUSH (a recurring favorite, but this month I used it quite a lot because unfortunately I had some blemishes) and I just discovered the LIP BALM from AMAZINGY* whose citrus smell made me fall in love! este mês usei igualmente a MANTEIGA CORPORAL de gengibre da THE BODY SHOP (que é um especial do Natal dos anos anteriores e que eu simplesmente adoro), o GREASE LIGHTNING da LUSH (um favorito recorrente, mas que este mês usei bastante porque infelizmente tive algumas borbulhas) e descobri pela primeira vez o BÁLSAMO LABIAL da AMAZINGY*, cujo cheiro cítrico me deixou apaixonada!

• on the more practical side of beauty, I can't help to mention the lovely (and super helpful) lip shaped TUBE SQUEEZER from TIGER that I've been using! It's cheap and you can't imagine how great it is with products that are coming to an end! no lado mais prático da beleza, não posso deixar de mencionar o adorável (e super útil) ESPREMEDOR em forma de lábios da TIGER que tenho usado! É barato e nem imaginam o jeito que dá para produtos que estão a acabar!


What about you, what did you love in December? E vocês, o que adoraram em Dezembro?

A ler também...

3 comentários:

  1. O pin do Olaf é tão adorável *-* Gostei imenso de tudo o que mostraste, querida :)
    Ah e Feliz Ano Novo, já agora! Beijinhos*

    ResponderEliminar